۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۱۱

ظهر امروز/

حمید عصارزادگان رئیس هیئت جودوی استان اصفهان شد/ اعتراض به چینش مجمع

حمید عصارزادگان رئیس هیئت جودوی استان اصفهان شد/ اعتراض به چینش مجمع

اصفهان – خبرگزاری مهر: حمید عصارزادگان، با کسب بیشترین آرا در انتخابات ریاست هیئت جودوی اصفهان به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی ریاست هیئت جودوی اصفهان صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون جودو و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

این مجمع که پیش از این شائبه‌هایی درباره عدم برگزاری آن به گوش می‌رسید، سرانجام با انتخاب حمید عصارزادگان به عنوان رئیس هیئت به پایان رسید

در این مجمع حمید عصارزادگان، مجتبی باجلان، مسعود حشمتی‌نژاد، عباس جهانبازی، امیر زند‌آور در کنار بهروز شجاعی برای تصدی ریاست هیئت با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند.

با وجود اینکه همه کاندیداها در انتخابات امروز حضور داشتند، جهانبازی، زندآور و شجاعی به سود عصارزادگان در مجمع امروز کنار رفتند تا فرصت را برای تصدی ریاست وی ایجاد کنند.

در نهایت در این انتخابات، رقابت بین مجتبی باجلان، مسعود حشمتی‌نژاد و حمید عصارزادگان صورت گرفت و در نهایت از ۱۷ رأی اخذ شده، بیشترین آرا را کسب کرده و ریاست این هیئت را بر عهده داشت.

عصارزادگان با کسب ۱۲ رای ریاست هیئت را ازآن خود کرد باجلان، رقیب وی تنها ۴ رأی، را کسب کرد؛ همچنین مسعود حشمتی‌نژاد نیز در این انتخابات رأی کسب نکرد.

همچین یک رأی نیز سفید به صندوق انداخته شد.

عصارزادگان پس از ریاست رضا رفیع‌زاده در هیئت جودوی اصفهان، ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.

به گزارش مهر، اعتراض به چینش اعضای مجمع هیئت انتخاباتی جودو از حاشیه‌های مجمع امروز هیئت جودوی استان به شمار می‌رفت و تعدادی از اهالی جودو نیز بعد از برگزاری جلسه، نسبت به این مسئله به مدیرکل به مدیرکل ورزش و جوانان استان اعتراض کردند.

کد خبر 2414470

برچسب‌ها