۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲

علی‌آبادی در گفتگو با مهر:

نگاه‌ها به حضور ستاره‌های کشتی فرنگی است/ باید قهرمان ‎شویم

نگاه‌ها به حضور ستاره‌های کشتی فرنگی است/ باید قهرمان ‎شویم

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: تهران در حالی میزبان رقابتهای جام جهانی است که تمام نگاه‌ها به حضور و درخشش مجدد، بزرگان و ستاره‌های کشتی فرنگی کشورمان خواهد بود.

رحیم علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت فرنگی کاران ایران برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی، با بیان این مطلب اظهارکرد: بزرگترین رویداد کشتی فرنگی جهان در حالی اواخرماه جاری در تهران برگزار می‌شود که تمام اهالی کشتی و مردم علاقمند به این رشته در انتظار حضور پرشور و موفق ستارگان ملی هستند تا دوباره همچون گذشته برای ایران افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: مطمئنا حضور فرنگی کاران جوان وباانگیزه تیم ملی در رقابتهای جام جهانی با موفقیت و درخشش همیشگی روبرو خواهد شد، اما انتظار همه از ستارگان کشتی فرنگی این است که تیم ملی را مثل همیشه همراهی کنند و مثل یک سرباز برای پیروزی کشورمان بجنگند.

نایب قهرمان بازی‌های المپیک 1972 مونیخ ادامه داد: قهرمانان ملی و بزرگان کشتی همواره در خدمت تیم ملی بوده و همیشه پاسخ مردم را به بهترین شکل داده اند. قهرمانان بزرگی بودند که به رغم مصدومیت و آسیاب دیدگی به عشق مردم و اعتلای نام ایران به میدان رفتند و از خود یک قهرمان ملی ساختند.

علی آبادی همچنین تاکید کرد: مطمئنا این بار هم میدان جام جهانی کشتی فرنگی تهران از وجود این قهرمانان بزرگ خالی نخواهد ماند و ما دوباره می‌ توانیم با تکیه بر توان و غیرت ستاره‌های کشتی ایران بر قله افتخار بایستیم.

وی با اشاره به فضای مطلوب و به دور از حاشیه کشتی فرنگی یادآور شد: خوشبختانه مدتهاست خبری از اتفاقات و مسایل حاشیه‌ای در کشتی فرنگی نیست که مطمئنا این مساله بازتاب مدیریت دلسوزانه و کارآمد شورای فنی و همچنین مدیریت تیم‌های ملی است.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی همچنین گفت: هر چند فرنگی کاران اردونشین تیم ملی هم با دل و جان در تمرینات حضور دارند و فقط به اهداف پیش رو و کسب موفقیت‌های بیشتر می‌اندیشند.

رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2015 تهران با حضور 8 تیم برتر دنیا طی روزهای 30 بهمن و 1 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2490932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha