۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳

شمس در گفتگو با مهر:

محکوم به شکست تاسیسات هستیم/ برای شمسایی فوت کوزه‌گری ندارم!

محکوم به شکست تاسیسات هستیم/ برای شمسایی فوت کوزه‌گری ندارم!

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: ما برای پیروزی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال به تهران می‌آییم و برابر تیم تاسیسات محکوم به برد هستیم.

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تقابل حساس دو تیم مس سونگون با تاسیسات دریایی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال که تاثیر زیادی در مشخص شدن قهرمان این دوره از مسابقات دارد، اظهار کرد: تاسیسات تیم شایسته‌ای است که از نظر من شانس اول قهرمانی است. با این حال ما هم برای پیروزی به تهران می‌آییم و محکوم به شکست تاسیسات هستیم.

وی درباره اینکه تیم مس سونگون به دنبال چه جایگاهی در لیگ برتر است، گفت: ما هنوز به قهرمانی امیدواریم و در صورتی که تاسیسات را ببریم، هفته آخر برای قهرمانی امیدوار می‌مانیم. با این حال قرار گرفتن در رده‌های اول، دوم و سوم جدول را پیش بینی کرده‌ایم که این برای تیم مس سونگون افتخار بزرگی است.

سرمربی مس سونگون در پاسخ به سئوالی مبنی بر حساسیت تقابلش با وحید شمسایی هم تاکید کرد: وحید دو سال است که در دبیری و تاسیسات توانایی‌های خود را در مربیگری نشان داده است. فکر می‌کنم نبرد و تقابل ما جالب باشد. این بازی پخش مستقیم می‌شود و امیدوارم تماشاگران و بینندگان تلویزیونی از دیدن آن لذت ببرند.

شمس در پاسخ به این سئوال که «آیا فوت آخر کوزه گری را برای شکست شمسایی کنار گذاشته است یاخیر؟» با خنده، اظهار کرد: هیچ فوت کوزه‌گری برای وحید ندارم. شمسایی خودش در ایتالیا هم فوتسال بازی کرده و تمام موارد ریز و درشت فوتسال را می‌داند. او حتی چیزهایی در فوتسال دیده و یاد گرفته که شاید من هم در این سن و سال ندیده باشم.

به گزارش مهر، تیم‌ صدرنشین تاسیسات دریایی روز جمعه این هفته در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در تهران به مصاف تیم مس سونگون می‌رود. مس در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد و حسین شمس هفته گذشته هدایت آنرا بر عهده گرفته است.

کد خبر 2509679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha