۲۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲

فیلم/جاذبه های طبیعی استان ایلام

فیلم/جاذبه های طبیعی استان ایلام

ایلام-استان ایلام در غرب کشور دارای جاذبه های طبیعی بی نظیری بوده و پذیرای گردشگران در تمام فصول سال است.

به گزارش خبرنگار مهر، استان ایلام در فصل بهار با داشتن جاذبه های بی نظیری از غارها، آبشارها، دریاچه ها و ...در انتظار گردشگران است و هر یک از آثار و جاذبه های استان دارای ویژگی های منحصربه فردی است که در نقاط دیگر کمتر دیده می شود.

استان ایلام با داشتن ۸۷ درصد از مساحت خود به عنوان عرصه طبیعی یکی از استانهای پیشرو در زمینه گردشگری و طبیعت گردی است و هم اکنون این استان سرشار از ظرفیتهای طبیعی است.

رودها و آبشارهای طرب انگیز، دره های شگفت، غارهای بی نظیر، کوه های سر به فلک کشیده، اقلیم های متنوع آب و هوایی، همجواری دیدنی کوه و دشت، سادگی هزار رنگ طبیعت وحشی، صداقت فرهنگ و هنر و چشم اندازهای بدیع، ایلام را به شاهکار خلقت ایران تبدیل کرده است.

استان ایلام به رغم کم جمعیت بودن سرشار از آثار طبیعی و تاریخی در تمام نقاط خود است به طوری که این آثار بسیار جذاب، خاطره انگیز و دیدنی برای مسافران و گردشگران خواهد بود.

این استان با داشتن ۶۴۰ هزار هکتار جنگل آثار طبیعی مثل کوه ها بلند، آبشارها، تنگه ها و...را در خود جای داده است که دیدن هر یک از آنها برای هر گردشگری جذاب است چراکه بعضی از این آثار در کشور نادر هستند.

کد خبر 2530448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha