۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰

قباد شیوا لوگوی کمپین هنرمندان را طراحی می‌کند/ افتتاح «روزگرد»

قباد شیوا لوگوی کمپین هنرمندان را طراحی می‌کند/ افتتاح «روزگرد»

قباد شیوا طراحی لوگو و نماد کمپین هنرمندان ایرانی برای حمایت از صلح جهانی را به عهده گرفت و نمایشگاه عکس «روزگرد» نیز در گالری شیوا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، قباد شیوا هنرمند شناخته شده حوزه گرافیک طراحی لوگوی کمپین هنرمندان را به عنوان هدیه برای این کمپین انجام می‌دهد.

کمپین هنرمندان ایران برای حمایت از صلح با شعار «فرهنگ و هنر ایرانی مظهر صلح جهانی» با حضور هنرمندان برجسته توسط تعاونی هنرمندان معاصر برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف این کمپین می‌توان به تلاش برای تحقق شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت، ایجاد اتحاد بین ایرانیان مقیم خارج از کشور و ایرانیان داخل کشور، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دو موضوع هنری و توریستی به علاقمندان سرمایه گذاری در این بخش، معرفی ایران به عنوان یک کشور پیشرفته و دارای فرهنگ و تمدن باستانی و کهن بشری به اروپا برای تبلیغ و جذب توریست و ... اشاره کرد.

این کمپین در رشته‌های مختلف هنری از جمله هنرهای تجسمی، موسیقی، تئاتر و ادبیات با حضور هنرمندان برجسته از هرکدام از این رشته‌ها فعالیت خواهد کرد.

افتتاح نمایشگاه عکس «روزگرد»

گالری شیلا میزبان نمایشگاه گروهی عکس «روزگرد» خواهد بود که از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۴ برگزار خواهد شد.

«روزگرد» مجموعه‌ای از ۲۴ قطعه عکس با ابعاد ۳۰ در ۴۵ به صورت رنگی و سیاه و سفید از هشت هنرمند است. بابک حقی گردآورنده این آثار تلاش کرده است تا دیدی متفاوت از تصاویری آشنا را ارائه دهد.

الهام احمدی، آرش حسینی، فاطمه درباری، مریم شکرانی، علیرضا ششمانی، مصطفی کاظمی، سعید گادیاری و بابک حقی هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

آیین افتتاح نمایشگاه روز جمعه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۱ با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان برگزار خواهد شد.

کد خبر 2564702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha