۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷

کولیوند مطرح کرد:

توجه به مسائل اجتماعی و امنیتی در البرز ضروری است

توجه به مسائل اجتماعی و امنیتی در البرز ضروری است

کرج - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به همجواری البررز با پایتخت، توجه به مسائل امنیتی و اجتماعی استان البرز ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد کولیوند در اولین جلسه شورای اداری استان در سال جدید که با حضور وزیر اطلاعات، استاندار، فرماندار کرج، و دیگر مسئولان اجرایی استان صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، خطاب به وزیر اطلاعات، اظهار کرد: در سال جدید در هر کدام از جلسات هیئت دولت یکی از استاندارن حضور خواهند داشت انتظار داریم از استان نوپای البرز در کابینه دولت دفاع شود.

کولیوند در ادامه با اشاره به اینکه البرز در کنار پایتخت قرار گرفته است، گفت: توجه به مسائل امنیتی و اجتماعی در این استان نوپا ضروری است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: مهاجر پذیر بودن استان البرز و وجود اقوام مختلف با آداب و رسوم متفاوت می تواند فرصت و یا تهدیدی بزرگ باشد.

این مسئول ضمن سپاسگذاری از سربازان گمنام امام زمان که برای امینت کشور تلاش می کند، افزود: امنیت از نان شب واجب تر است.

توجه به مطالبات خاص دستگاههای اجرای پیش از تبدیل شدن به معضلی اجتماعی ضروری است

وی خطاب به وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات برای تامین امنیت مردم در جامعه تلاش های زیادی می کند ولی مردم از پشت صحنه این تلاش ها خبر ندارند. اگر برخی از این تلاش ها بازگو شود مردم به عمق تلاش ها و پیگیری های سربازان گمنام امام زمان پی خواهد برد و برای امنیت حال حاضر ارزش بیشتری قائل خواهند شد.

حجت الاسلام سید محمود علوی خطاب به محمد جواد کولیوند گفت: عملیات ها و تلاش های نیروهای اطلاعاتی و دستگاههای امنیتی در کشور برای ایجاد امنیت به معنای واقعی در کشور است ولی اگر از پشت صحنه های این عملیات ها مردم آگاهی پیدا نمی کنند و در رسانه های عمومی بازگو نمی شود فقط به خاطر این مسئله است که فضای آرام حاکم در کشور ملتهب نشود.

در ادامه کولیوند پایش مشکلات استان را ضروری اعلام کرد و گفت: توجه به مطالبات خاص دستگاههای اجرای پیش از این که به معضلی اجتماعی تبدیل شود بسیار ضروری است.

وی برای مثال به وضعیت پیش آمده برای فرهنگیان اشاره کرد و گفت: اگر به مطالبات قشر فرهنگی در کشور و به ویژه استان البرز اهمیت بیشتری داده می شد شاهد مشکلات به وجود آمده نبودیم.

همه مسئولان در هر رده مدیریتی مصلحت های نظام را رعایت کنند

این مسئول با اشاره به وضعیت بودجه پایه ای استان، گفت: برای افزایش بودجه پایه ای استان با کمک دولت تلاش زیادی صورت گرفت تا بودجه افزایش یابد.

وی در پایان این دوره مجمع نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی را بهترین دوره نمایندگی مجلس اعلام کرد.

در ادامه عزیز اکبریان دیگر نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام گذاری سال جدید را از سوی رهبر فرزانه انقلاب، اظهار کرد: باید تلاش کنیم شعار «دولت، ملت، همدلی و همزبانی» به معنای واقعی عملیاتی شود.

اکبریان ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت باید دست در دست هم در مسیر تحقق آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

این مسئول در پایان گفت: همه مسئولان در هر رده مدیریتی باید مصلحت های نظام را رعایت کنند و خدمت به مردم را فراموش نکنند.

کد خبر 2568808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha