۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۰

به همراه کتاب خاطرات خودگفته رهبر انقلاب؛

عرضه آلبوم های نفیس تصاویر حاج همت و کاک احمد در نمایشگاه

عرضه آلبوم های نفیس تصاویر حاج همت و کاک احمد در نمایشگاه

نشر یازهرا دو کتاب نفیس آلبوم تصاویر شهیدان حاج محمدابراهیم همت و حاج احمد متوسلیان را به همراه کتاب «حضرت یار» شامل خاطرات خودگفته رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «حاج همت» شامل آلبوم تصاویر کمتردیده شده و دیده نشده شهید حاج محمدابراهیم همت، فرمانده لشگر ۲۷ محمدرسول الله است. چاپ اول این کتاب که اواخر سال ۹۳ به بازار آمد، هنوز به پایان نرسیده و در نمایشگاه موجود است.

اما این ناشر کتاب چاپ نفیس دیگری را نیز در قالب آلبوم تصاویر دارد که مربوط به شهید جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان است. شهید متوسلیان اولین فرمانده لشگر ۲۷ محمدرسول الله بود که همراه با ۳ دیپلمات دیگر ایرانی، توسط نیروهای قومیت گرا در لبنان اسیر شده و به نیروهای اسرائیلی تحویل داده شد. کتاب «کاک» احمد آلبوم تصاویر دیده نشده شهید متوسلیان است که این ناشر طی روزهای آینده آن را به نمایشگاه خواهد آورد.

مسئول غرفه نشر یازهرا در نمایشگاه کتاب با اعلام این خبر گفت: کتاب «کاک احمد» در حال حاضر در صحافی است و ظرف چند روز آینده وارد نمایشگاه می شود.

«حضرت یار» شامل خاطرات خودگفته رهبر انقلاب، دیگر کتاب تازه چاپ این ناشر در نمایشگاه است که توسط علی اکبر مزدآبادی تدوین شده است.

کتاب «عقل درخشان» درباره شهید حاج حسان اللقیس، «شهید بعدازظهر» شامل خاطرات شهید مصطفی کاظم زاده و «آسمان زیر خاک» شامل خاطرات مربوط به تفحص از جمله کتاب های جدید این ناشر هستند که با تدوین حمید داوودآبادی وارد نمایشگاه شده اند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2570148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha