۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۵۷

توسط نشر یازهرا (س) منتشر می شود؛

روایت رشادت ها و خاطرات شهید کاوه در «من کاوه هستم»

روایت رشادت ها و خاطرات شهید کاوه در «من کاوه هستم»

کتاب خاطرات و روایات دوستان و همرزمان شهید محمود کاوه از این فرمانده دوران دفاع مقدس، به زودی با عنوان «من کاوه هستم» توسط نشر یازهرا(س) به چاپ می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «من کاوه هستم» شامل خاطرات دوستان و همرزمان شهید محمود کاوه از فرماندهان دوران دفاع مقدس، به زودی در قالب یکی از عناوین مجموعه «یاران ناب» نشر یازهرا(س) منتشر و راهی بازار نشر می شود.

این کتاب به عنوان هجدهمین کتاب مجموعه «یاران ناب» چاپ می شود که پیش از این خاطرات و اتفاقات مربوط به دیگر فرماندهان و شهدای شناخته شده دوران دفاع مقدس را در بر می گیرد. شهیدان همت، زین الدین، باکری، خرازی، چمران، آوینی، بروجردی و ... از جمله شهدایی هستند که کتاب های مختلفی درباره آن ها در قالب مجموعه «یاران ناب» به چاپ رسیده است.

شهید کاوه از فرماندهان دفاع مقدس بود که در سال ۱۳۴۰ متولد و در سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید. مبارزات و رشادت های کاوه پیش از انقلاب از جمله خاطرات و مستندات جذاب زندگی اوست اما در سال های مربوط به جنگ، او را به عنوان یکی از جوان ترین فرماندهان سپاه پاسداران معرفی می کنند که فرماندهی تیپ ویژه شهدا به او سپرده شد. با برنامه ها و طرح و نقشه های شهید کاوه بود که این تیپ به یک لشگر موفق ارتقا پیدا کرد. شهید کاوه بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ در کنارش در سن ۲۵ سالگی به شهادت رسید.

کتاب «من کاوه هستم» به زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 3025815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha