۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۱۰

صمد مرفاوی:

تلاش ما این است که پیکان سقوط نکند/ با سه مهاجم حمله می کنیم

تلاش ما این است که پیکان سقوط نکند/ با سه مهاجم حمله می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه فردا دیدار سختی را مقابل راه‌آهن خواهیم داشت، گفت: به دنبال کسب ۳ امتیاز این دیدار هستیم تا شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار برابر راه آهن تهران و در سازمان لیگ با بیان این مطلب افزود: این بازی هم مثل تمامی دیدارها برای ما سخت و حساس است و هر دو تیم به دنبال این هستند تا بتوانند سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

وی تاکید کرد: اگر چه این دیدار از لحاظ کیفی کارآیی لازم را ندارد اما با توجه به اینکه هر دو تیم در پایین جدول قرار دارند می خواهند خود را از انتهای جدول دور کرده تا دچار سقوط به لیگ دسته یک نشوند.

مرفاوی در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای این دیدار برنامه ریزی کاملی کردیم و تمرکز لازم را برای این دیدار داریم و اگر از موقعیت هایمان استفاده کنیم و بدون اشتباه باشیم ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود خواهیم کرد.

سرمربی پیکان تهران تاکید کرد: از نظر روحی و روانی و فنی در شرایط بسیار خوبی هستیم و بازیکنانمان هم‌قسم شده اند تا این بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در این دیدار طلسم تساوی ها را خواهید شکست یا خیر، گفت: امیدوارم با ارائه یک بازی خوب پیروز این میدان باشیم اما آن زمان که ۱۵ هفته نمی‌باختیم کسی به ما حرفی نمی زد اما حالا که مساوی می کنیم همه صحبت می کنند خصوصا برنامه نود که هر بازی ما را زیر سئوال می برد.

مرفاوی در پاسخ به این سئوال که آیا مقابل راه آهن با یک مهاجم بازی خواهید کرد یا خیر، گفت: ما همیشه تهاجمی بازی می کنیم و هیچ وقت هم با یک مهاجم مقابل هیچ تیمی قرار نگرفته ایم بلکه با ۳ مهاجم مقابل تیم های حریف بازی می کنیم اما اگر بازیکنان نمی توانند موقعیت ها را به گل تبدیل کنند این دیگر شرایط خاص خودش را دارد.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید فردا با ۳ مهاجم مقابل راه آهن بازی خواهیم کرد و تلاش می کنیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

مرفاوی در پایان خاطرنشان کرد: برای دیدار مقابل راه آهن نه محروم و نه مصدوم داریم و با تمامی نفرات به مصاف تیم راه آهن خواهیم رفت.  

کد خبر 2573274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha