۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۳۵

محموله ای ۳ تنی میوه از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد

محموله ای ۳ تنی میوه از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد

زنجان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:برای نخستین بار در استان زنجان محموله ای شامل ۳ تن میوه (سیب ترش و انگور ) از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تعزیرات حکومتی استان زنجان، مرتضی ممیزی افزود: پس از کشف محموله های متنوعی از جمله گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و اخیرا محموله بزرگ چسب زخم، برای نخستین بار در استان زنجان محموله ای شامل ۳ تن میوه (سیب ترش و انگور) از یکدستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: پرونده متهم جهت رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده ارجاع و طبق استعلام از گمرک استان و عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی از سوی حامل میوه های کشف شده خارجی و قاچاق است.

ممیزی  افزود: پرونده، عامل قاچاق را علاوه بر ضبط محموله به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر ۱۲۷ میلیون و ششصد هزار ریال محکوم نمود. همچنین بدلیل قطعی و لازم الاجرا بودن حکم صادره ، پس از پیگیری و انجام مراحل قانونی حکم اجرا و جریمه نقدی تعیین شده وصول گردید.

 مدیرکل تعزرات حکومتی استان زنجان گفت: پس از کشف و ضبط محموله ای شامل ۲۳۵۹ ثوب البسه و ۴ دستگاه تلویزیون خارجی، شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و اداره کل تعزیرات حکومتی استان پس از بررسی پرونده و احراز قاچاق بودن محموله عامل قاچاق را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان پانصد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

کد خبر 2573394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha