۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳

حسینی محمدی:

مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر کاهش می‌یابد

مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر کاهش می‌یابد

بوشهر - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی محمدی صبح دوشنبه در نشست با رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه صنایع و معادن و اقتصادی و بازرگانی است.

وی از تلاش ویژه برای رفع مشکلات صنایع استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: توسعه طرح‌های صنعتی در استان بوشهر دارای اهمیت فراوانی است و حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران در بخش‌های صنایع نفت و گاز و صنایع کشاورزی و . . . خواهیم داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: نشست‌های مختلفی را با صنایع و واحدهای تولیدی استان بوشهر برای شناسایی آسیب‌ها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها داشته‌ایم.

وی به عزم جدی دولت برای رفع مشکلات صنایع اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد استانی و کشوری با جدیت مشکلات صنایع را دنبال می‌کنند و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات این صنایع استفاده می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: شهرستان دشتستان ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف دارد که یکی از مهمترین ظرفیت‌های آن مربوط به بخش کشاورزی است.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد ادامه داد: توسعه صنایع مرتبط با کشاورزی به ویژه صنایع تبدیلی و فرآوری خرما در دشتستان ضروری است و باید شرایط مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران در این بخش فراهم شود.

وی ادامه داد: در برخی موارد شاهد بروکراسی ادارای برای صدور مجوز فعالیت واحدهای صنعتی هستیم که این موضوع باعث دلسرد شدن سرمایه‌گذاران می‌شود و از این موضوع استان ضرر می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش همه مسئولان برای تامین خواسته‌های مردم شد و افزود: هدف نهایی همه ما از انجام کارها باید رضایت‌مندی مردم باشد و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 2759954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha