۲۰ دی ۱۳۸۴، ۱۵:۴۷

در پي سقوط هواپيماي فالكن سپاه؛

ارتش جمهوري اسلامي ايران شهادت جمعي از فرماندهان سپاه را تسليت گفت

ارتش جمهوري اسلامي ايران شهادت جمعي از فرماندهان سپاه را تسليت گفت

ارتش جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه اي شهادت جانسوز فرمانده نيروي زميني سپاه و جمعي از فرماندهان شجاع و سرداران رشيد اسلام در سانحه جانگذار سقوط هواپيما را به حضرت ولي عصر(عج) ، فرماندهي معظم كل قوا و همرزمان خود در سپاه پاسداران و ملت ايران تسليت گفت.

به گزارش خبرگزاري"مهر"، در اين اطلاعيه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصديقين

شهادت هنر مردان خدا است . در عرصه زندگي و جان باختن در راه دين سهم شيرين رادمردان بي ادعايي است كه خلوص و پاكي و معنويت را در سرزمين پاك وجودشان پرورانده اند و آماده جانبازي و ايثارگري در همه عرصه هاي فداكاري هستند.

ارتش جمهوري اسلامي ايران شهادت جانسوز و پرافتخار سردار سرلشكر شهيد احمد كاظمي فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جمعي از فرماندهان شجاع و سرداران رشيد اسلام را كه در سانحه جانگذار سقوط هواپيما در اروميه به فيض شهادت نائل آمدند را به محضر مبارك حضرت ولي عصر(عج) ، فرماندهي  معظم كل قوا و برادران و همرزمانمان در سپاه پاسداران و همچنين ملت شريف ايران صميمانه تبريك و تسليت مي گويد.

بدون ترديد غيور مردان ارتش حزب الله به همراه برادران سپاه پاسداران ، طريق مقدس و پرافتخار اين شهيدان والامقام و ديگر شهداي انقلاب اسلامي و 8 سال دفاع مقدس را با افتخار هر چه بيشتر تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا استوارتر و هوشمندانه تر تداوم خواهند بخشيد.

از خداوند منان علو درجات براي اين شهيدان والامقام و صبر و شكيبايي براي خانواده محترمشان مسالت مي نماييم.

کد خبر 276571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha