۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳

میرزاده:

نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد ایلام مطلوب است

نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد ایلام مطلوب است

ایلام- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد ایلام مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی رشادتهای فراوانی از خود بر جای گذاشته اند و افتخار بنده این است که این رشادتها و از خودگذشتگی مردم استان را در زمان دفاع مقدس از نزدیک دیدم.

وی بیان داشت: هدف بنده از سفر به استان ایلام برگزاری جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد استان ایلام است که امیدوایم منجر به نتابج خوبی برای توسعه علمی استان ایلام شود.

میرزاده عنوان کرد: ششمین جلسه هیأت امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام در واحد ایلام برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی فرصت خوبی برای ادامه تحصیل و هم چنین تدریس جوانان دانش آموخته ایجاد کرده است.

این مسئول عنوان کرد: خوشبخانه دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام در بحث توسعه علمی استان نقش مهمی دارد و هم اکنون بیش از ۱۲ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام پرداخت و گفت: این دانشگاه در تمامی این سالها ۲۸ هزار فارغ التحصیل در استان ایلام داشته و ۳۰ درصد از بار آموزش عالی در این استان را برعهده گرفته است.

وی ادامه داد: حدود ۴۸ هزار متر مربع فضای آموزشی و رفاهی در واحد ایلام ساخته شده است و این واحد دانشگاهی یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی استان ایلام است.

حجت الاسلام محمد نقی لطفی امام جمعه ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دانشگاه باید بکوشد تا نیروی انسانی متخصص و متعهد برای کشور بسازد و برای رسیدن به این هدف باید اصلاح را از خودمان آغاز کنیم.

وی عنوان کرد: در ۳۳ سال عمر این دانشگاه، خدمات بسیار ارزنده ای در حوزه های مختلف علمی از سوی آن به کشور ارائه شده و این دانشگاه را به یکی از بهترین دانشگاه های کشور و حتی در عرصه بین الملل تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: استان ایلام ظرفیت های بسیار زیادی در بخش های مختلف دارد و امیدواریم توسعه دانشگاه ها در این استان موجبات رشد و توسعه همه جانبه این منطقه را به همراه داشته باشد.

میرزاده در بدو ورود به استان ایلام، مورد استقبال مروارید استاندار، علیمحمدی نماینده مجلس شورای اسلامی، خوش خبر فرماندار ایلام، کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار، شهریار عباسی رییس واحد ایلام، روسای دانشگاه های علوم پزشکی و جامع علمی کاربردی استان ایلام به همراه برخی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

همچنین صبح امروز دکتر میرزاده پس از ورود به این استان با حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام دیدار و گفت و گو کرد.

شایان ذکر است،جمعی از معاونان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده را در این سفر همراهی می کنند.

کد خبر 2765763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha