۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱

براساس یک نظرسنجی مشخص شد؛

تمایل ۹۰ درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه فرانکفورت به حضور مجدد در آن

تمایل ۹۰ درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه فرانکفورت به حضور مجدد در آن

نتایج نظرسنجی پايانى شصت و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت نشان می‌دهد که ۹۰ درصد شركت كنندگان و بازديدكنندگان قصد حضور مجدد در ای نمايشگاه را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بنابر اطلاعاتى كه از اتاق بازرگانى و صنايع ايران و آلمان در اختيار خبرنگار مهر قرار گرفته است، در نظرسنجی پايانى دوره گذشته نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت (دوره شصت و ششم)، ۹۰ درصد شركت كنندگان و بازديدكنندگان قصد حضور مجدد در نمايشگاه را دارند.

نمايشگاه كتاب فرانكفورت يكى از معتبرترين و باسابقهترين نمايشگاه‌هاى فرهنگى است كه آغاز به كارش به سال ۱۹۴۹ برمىگردد. بر اساس اطلاعات اتاق بازرگانى و صنايع ايران و آلمان، این نمایشگاه امسال نيز در حالى به استقبال ناشران، نويسندگان، صنعتگران حوزه چاپ و صحافى و ديگر دستاندركاران و علاقهمندان مىرود كه در سال گذشته در فضاى نمايشگاهى با مساحت ۱۷۰ هزار مترمربع و با حضور تعداد  ۷۲۰۰ غرفهگذار از ۱۰۰ كشور پذيراى بيش از ۲۷۵ هزار بازديدكننده از ۱۲۹ كشور بوده است.

در همین حال و بر اساس نظرسنجی که در دوره شصت و ششم نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت صورت گرفته است، بيش از ۹۸ درصد بازديدكنندگان تخصصى، اين نمايشگاه را «عالى» ارزيابى کردهاند و ۹۰ درصد آنان اعلام کرده‌اند که قصد حضور مجدد در این رویداد را دارند.

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، كتابهاى هنرى، داستانى، فكاهى، نشريات، روزنامهها و نقشههاى جغرافيايى در حضور نويسندگان مشهور و ناشران بزرگ به نمايش گذاشته می‌شود و آخرين نوآورىها در حوزه رسانهها، كتابها و كتابخانههاى الكترونيكى هم معرفى مىشوند. ميهمان افتخارى نمايشگاه كتاب امسال فرانكفورت، «اندونزى» پرجمعیت‌ترین كشور مسلمان دنیاست.

کد خبر 2853554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha