۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴

در راستای اهداف کمیته امداد انجام شد:

افزایش ۳۰۰ نیکوکار به حامیان ایتام در دامغان/ ۳۵۰ یتیم تحت پوشش

افزایش ۳۰۰ نیکوکار به حامیان ایتام در دامغان/ ۳۵۰ یتیم تحت پوشش

دامغان– مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان از افزایش ۳۰۰ خیر به جمع حامیان ایتام این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد این افراد به یک هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

محمد قوسی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به افزایش ۳۰۰ نیکوکار به تعداد حامیان ایتام در دامغان تصریح کرد: از سوی حامیان ایتام شهرستان در سه ماهه نخست سالجاری رقمی معادل یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال به حساب طرح اکرام و محسنین واریز شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان با بیان اینکه این نهاد ۳۵۰ یتیم تحت پوشش خود دارد، افزود: این کمک ها صرف هزینه تحصیل و حساب آتیه ایتام تحت پوشش می شود.

قوسی با بیان اینکه سال گذشته حامیان ایتام شهرستان دامغان بیش از سه میلیارد ریال کمک مالی با هدف حمایت از ایتام داشتند، اضافه کرد: کمیته امداد دامغان سال گذشته برای فراهم کردن شرایط مطلوب و تامین هزینه های تحصیل برای ۱۹۱ دانشجو و ۵۰۹ دانش آموز تحت پوشش و حمایت خود به ترتیب ۸۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف کرده است.

وی همچنین به توزیع سبد کالا اقلام اساسی در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان طی ایام ماه مبارک رمضان اشاره داشت و افزود: این سبدها در بین دو هزار نفر از افراد تحت پوشش و بخشی نیز در بین کارگران توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان در خاتمه با یادآوری اینکه این سبد کالا شامل برنج، روغن نباتی، گوشت قرمز، رب گوجه فرنگی، ماکارونی بوده است، گفت: ارزش تقریبی هر سبد کالا معادل ۸۵۰هزار ریال بود که با همکاری پنج شبکه نیکوکاری در شهرهای دامغان، دیباج، امیریه، کلاته رودبار و یک شبکه نیکوکاری در منطقه دامنکوه توزیع شد.

کد خبر 2859770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha