۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰

رئیس هیئت جودو استان همدان خبر داد:

کاتاروهای همدانی روی تاتامی مسابقات انتخابی تیم ملی

کاتاروهای همدانی روی تاتامی مسابقات انتخابی تیم ملی

همدان-رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی کاتا برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان با حضور چهار کاتاروی همدانی برگزار می شود.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت کاتاروهای همدانی به رقابت های انتخابی تیم ملی اظهار داشت: رقابت های جودو قهرمانی کاتای جهان ۲۶ شهریورماه به میزبانی هلند در آمستردام برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در صورت فراهم شدن شرایط در این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی افزود: به همین منظور و با هدف مشخص شدن نفرات اعزامی به این دوره از رقابت ها، رقابت های انتخابی با حضور کاتاروهای برتر مسابقات قهرمانی کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به اسامی کاتاروهای دعوت شده از همدان در این مسابقات بیان کرد: محمد حسن نجفی، علیرضا کریمی ناصر، فتح الله فریدی وثوق و حمیدرضا کریمی ناصر جودوکارانی همدانی هستند که برای حضور در رقابتهای جهانی در دیدارهای انتخابی شرکت می کنند.

نصرپور با بیان اینکه استان همدان در رشته جودو از قطب های کشور است، گفت: یکی از اصلی ترین و مهمترین برنامه های هیئت در سال های گذشته و همچنین سال جاری توجه ویژه به امر استعدادیابی و توجه به سنین پایه در این رشته است.

وی عنوان کرد: چهار مربی نیز در امر استعدادیابی در همدان فعالیت دارند که امید می رود در آینده نه چندان دور با برنامه ریزی هایی که در امر استعدادیابی و توجه به نونهالان و نوجوانان در سنین پایه انجام شده هیئت همدان رشد چشمگیری داشته باشد.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به استقبال بانوان همدانی از رشته جودو بیان کرد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ ها و اردوهای تیم ملی هستند.

کد خبر 2876348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha