۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲

جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی افتتاح شد

جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی افتتاح شد

بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از امروز ۷ شهریورماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره صبح امروز با حضور دکتر محمدرضا داوودآبادی فراهانی - رئیس بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی، لاله افتخاری نماینده مجلس، مدیران و معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی و بیش از ۶۰۰ برگزیده جشنواره های دانشگاهی کار خود را آغاز کرد.

جشنواره قرآن و عترت در سه بخش دانشجویان، اساتید و کارمندان در رشته‌های قرآنی از قبیل حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم در گرایش‌های مختلف برپا شده است.

دکتر سیدجواد میراسماعیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس ستاد اجرایی بیستمین جشنواره قرآن و عترت در افتتاح این دوره از جشنواره، قرآن را مرجع اتحاد مسلمانان برشمرد و گفت: دانشمندان با سازگاری علم و دین مفاهیم قرآنی را برای مردم تبیین می کنند.

شعار این جشنواره، «دانشگاه اسلامی، ‌فرهنگ قرآنی و سلامت معنوی» است که در ۲۴ رشته مستقل قرآن و عترت برگزار می‌شود. ۵۲ درصد از کل شرکت کنندگان را کارمندان، پنج درصد را اساتید و ۴۱.۸ درصد را دانشجویان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 2898152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha