۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸

معاون وزارت جهاد کشاورزی:

کشاورزی از موثرترین بخش‌ها در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است

کشاورزی از موثرترین بخش‌ها در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است

کرمانشاه- معاون وزیر جهادکشاورزی، با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از توان داخلی، بخش کشاورزی را یکی از مهمترین و موثرترین بخش ها در اجرای این سیاست‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوادی پیش از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که در محل سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه است گفت: ایران در حالی با ثبات پیش می رود که به بهانه ایجاد امنیت کشورهایی چون عراق و افغانستان را اشغال کرده اند.

وی افزود: خوشبختانه نعمت عقل گرایی در کشور ما توانسته است کشور را در شرایط فعلی از چالش ها دور کند و به برکت همین فضای امنیت و انقلاب اسلامی است که دولت تدبیر و امید نیز توانسته است به موفقیت هایی نائل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مذاکرات هسته ای و موفقیت های به دست آمده توسط تیم مذاکره کننده ایرانی گفت: مذاکرات هسته ای به مراحل نهایی خود رسیده است که امیدواریم با موقعیت به وجود آمده بتوانیم کشور را پیش بریم و به نتایج خوبی دست یابیم.

سال ۹۵ سال رشد اقتصادی کشور است

وی با بیان اینکه کاهش تورم توسط دولت و کنترل آن اتفاق خوبی است اما با اینکه تورم کنترل شده است مشکل کشور ما مشکل اقتصادی و اشتغال است و هر خانواده تقریبا چند بیکار دارد، اما با برنامه های تنظیم شده توسط دولت این امید وجود دارد که سال ۹۵ سال رشد اقتصادی کشور باشد و سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز به نتیجه برسد.

جوادی تاکید کرد: اینکه هم اکنون عقلایی بر مسند کشور نشسته اند نشان می دهد که کشور می تواند به نتایج خوبی برسد.

وی با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: توانایی اقتصاد مقاومتی در درون کشور است و تکیه اصلی بر دنیای داخلی است، لذا بخش کشاورزی نیز می تواند یکی از مهمترین و موثرین فاکتورها و حتی بیش از سایر بخش ها در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، با بیان اینکه دولت در چند سال گذشته اقدامات خوبی را در حوزه کشاورزی شروع کرده است بر قابلیت های استان کرمانشاه در بخش کشاورزی و اجرای برنامه های دولت تاکید کرد.

وی افزود: یکی از اهداف سیاست گذاران بخش کشاورزی در کشور استفاده از قابلیت های استان هایی چون کرمانشاه است و برنامه ریزان کشاورزی کشور نگاه ویژه ای به این استان دارند.

جوادی تصریح کرد: استان کرمانشاه از زمین های مستعد، آب فروان و سابقه درخشانی در بخش کشاورزی برخوردار است و آمار و ارقام تولیدات در این استان نشان دهنده رشد وبهره وری مناسب از منابع آن در این زمینه است که امیدواریم در آینده و با بهره وری مناسب تر از منابع آبی هم بتوانیم شاهد رشد روز افزون آن نسبت به گذشته باشیم.

شاید کرمانشاه بتواند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را حل کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، با یادآوری و تاکید بر ظرفیت های استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی اعم از منابع طبیعی چون خاک و آب و سرمایه نیروی انسانی در این بخش گفت: شاید استان زر خیر کرمانشاه بتواند بخشی از مشکلات کشاورزی کشور را حل کند.

وی، علی اشرف منصوری، مدیر اسبق این سازمان را از مدیران موفق در حوزه کشاورزی دانست و ضمن تقدیر از تلاش های وی در رشد وبهبود بخش کشاورزی استان نوید به کارگیری او را در یکی از بخش های خوب در بخش کشاورزی داد.

جوادی با ابراز خرسندی از انتخاب خسرو شهبازی به عنوان رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، سه پارامتر داشتن سوابق مدیریتی موفق، جزو اعضای سازمان و وزارت جاد بودن و حتی المقدور بومی منطقه بودن را ملاک های انتخاب رئیس جدید سازمان دانست و گفت: رئیس جدید سه مولفه مذکور را دارند و امیدواریم در این بخش موفق عمل کند.

با مدیریت جدید کشاورزی استان کرمانشاه پیشرفت می کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، هم چنین توصیه هایی نیز به شهبازی، ریاست جدید سازمان جهاد کشاورزی داشت و گفت: قانون مداری، بهره گیری از سرمایه انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان جهادکشاورزی، تعامل با بزرگان استان و دستگاه های مرتبط از جمله دستگاه های امنیتی و انتظامی از مواردی است که باید سرلوحه اقدامات شما قرار گیرد و این موضوع که بدون تعامل پیشرفتی اتفاق نمی افتد مد نظر باشد.

وی افزود: فکر می کنیم با این مدیریت جدید بخش کشاورزی استان کرمانشاه موفق خواهد بود و شاهد رشد هر چه بیشتر آن در اینده باشیم.

جوادی در پایان از زحمات منصوری، رئیس اسبق این سازمان و کشانی که در دوره مدیریتی وی با او همکاری کرده اند،  تشکر کرد و خواستار همکاری نیروهای سازمان در استان با مدیریت جدید شد.

کد خبر 2903909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha