۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی؛

دفاع مقدس الهام بخش تاریخ بشریت است

دفاع مقدس الهام بخش تاریخ بشریت است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس با صدور پیامی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شکل‌گیری یکی از حماسه‌های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به عموم مردم تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور شکل‌گیری یکی از حماسه‌های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است که در بستر آن انقلاب اسلامی و ملت مومن و انقلابی از گزند توطئه‌های شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه توز به سلامت عبور کرد و جنگ و نبرد تحمیلی  نابرابری که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی، مدیریت و عملیاتی شده بود را به فرصتی برای اوج‌گیری جمهوری اسلامی در پهنه جهانی تبدیل ساخت.

این پیام می افزاید: ملت غیور ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی بی نظیر خود در هشت سال دفاع‌مقدس، افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درسی بزرگ از ایثار، آزادی، شهامت و شهادت را به جهانیان ارائه و الگویی کارآمد از استکبارستیزی را به ملل آزادیخواه و حق طلب عرضه کرد.

استاندار خراسان شمالی در پایان این پیام آورده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو منویات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم.

کد خبر 2920784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha