۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

سرقت در خراسان جنوبی ۱۱ درصد کاهش یافت

سرقت در خراسان جنوبی ۱۱ درصد کاهش یافت

بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کاهش ۱۱ درصدی سرقت در استان طی سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی شنبه صبح در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی استان اظهار کرد: فرماندهی انتظامی با سرلوحه قرار دادن فرمانده معظم کل قوا و با توسل بافرهنگ جهاد و ایثارگری در عرصه نظم و امنیت افتخارات ویژه‌ای را کسب کرده است.

وی بابیان اینکه روند اجرای مأموریت‌ها نسبت به سال گذشته با هماهنگی همه دستگاه‌ها رو به بهبود است، افزود: همه بسترهای لازم برای انجام مأموریت‌های سخت و طاقت‌فرسا در استان خراسان جنوبی اعم از فضای اداری، ناوگان ترابری و سایر تجهیزات به نحوه شایسته آماده است.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی در استان استفاده‌شده است، ادامه داد: علاوه بر ظرفیت‌های درونی و پرتوان از ظرفیت‌های پلیس افتخاری و مشارکت‌های مردمی به نحو احسن استفاده‌شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بابیان اینکه در عرصه سلامت اداری که مورد تأکید فرمانده کل قوا است، استان خراسان جنوبی رتبه برتر را کسب کرده است، ادامه داد: در راستای تدابیر فرمانده کل قوا برای تحقق اقتصاد مقاومتی توانسته‌ایم موفق به کاهش قابل‌توجه هزینه‌های مختلف در فرماندهی انتظامی استان شویم.

سردار واعظی با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم استان خراسان جنوبی باعث شادی و نشاط روحی مأموران در انجام مأموریت‌های سخت است، افزود: به لطف خداوند متعال توانسته‌ایم در حد بسیار مطلوب رضایتمندی مردم را کسب کنیم که افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴ هزار نفر به مراکز مددکاری نیروی انتظامی مراجعه کرده‌اند، گفت: ۸۹ درصد از آن‌ها مصالحه کرده‌اند.

وی بابیان اینکه در سال ۹۳، ۱۳۶ هزار تماس به سامانه ۱۱۰ داشته‌ایم، ادامه داد: به‌تمامی درخواست‌های مردم در این زمینه رسیدگی شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کاهش ۱۱ درصدی سرقت در خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در بحث تصادفات درون‌شهری ۳۷ درصد و در برون‌شهری ۲۰ درصد کاهش فوتی داشته‌ایم.

وی یکی از افتخارات نیروی انتظامی را مردم دانست و گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان به‌عنوان پلیس افتخاری با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند.

وی از یک هزار و ۱۶۷ حافظ قرآن در انتظامی استان خبر داد و اظهار داشت: ۱ هزار و ۸۳۲ نفر از خانواده‌های نیروی انتظامی در فعالیت‌های مختلف قرآنی شرکت دارند.

حجت‌الاسلام علی‌رضایی، قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به فرموده امام علی (ع) که فرمودند «من به خدا شکایت می‌کنم از آن جامعه‌ای که زندگی در جهل و مرگ در گمراهی دارند»، افزود: جامعه باید حقایق را بفهمد و باید صلاح و مصلحت خود را بداند وگرنه فریب می‌خورد.

وی با شاره به اینکه جامعه‌ای که آگاه نباشد و جاهل باشد با ظواهر و کارهای بسیار سطحی فریب می‌خورند، اظهار داشت: نیروی انتظامی ما نیروی سکولار نیست که نسبت به جامعه خود بی‌تفاوت باشد و به خداوند اعتقاد نداشته باشد.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی خود را نسبت به تمام مسائل جامعه مسئول می‌داند گفت: نیروی انتظامی بهتر از همه می‌داند که استکبار با روش‌های مختلف سعی در منحرف کردن جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه اسلام مرگ را آغاز یک تولد ابدی می‌داند، اظهار کرد: امروز نظام غرب در مقابل تمدن شرق و تمدن اسلامی و انسانی قرارگرفته است.

وی ضمن تأکید مبارزه با فسق، جنایت و خیانت و اینکه تمام هدف دشمن به ابتذال کشاندن جوانان است، ادامه داد: جامعه اسلامی باید جامعه‌ای پاک شود.

وی ضمن همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان حادثه منا اظهار داشت: در حرم امن الهی و جایی که باید تجلی انسانیت باشد خانه شیطان درست کرده‌اند.

کد خبر 2930372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha