۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹

فرمانده انتظامی مازندران:

۳۱۰ باند مواد مخدر و سرقت در مازندران متلاشی شد

۳۱۰ باند مواد مخدر و سرقت در مازندران متلاشی شد

ساری - فرمانده انتظامی مازندران از انهدام ۳۱۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و سرقت در دو سال اخیر در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۰۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود جعفری نسب صبح شنبه در جمع فرماندهان انتظامی استان، با اشاره به کشف بیش از پنج هزار تن مواد مخدر در استان در دو سال گذشته، برخورد مقتدرانه پلیس با اراذل‌واوباش را سبب تغییر رفتار آنان دانست.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تشکیل و راه‌اندازی مراکز خدماتی و رفاهی ویژه کارکنان در سطح استان خبر داد و گفت: همچنین تربیت دو هزار حافظ قرآن از اقدامات خوب در راستای ارتقای سطح معنویت کارکنان بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به برنامه‌های پیش روی در سال جاری و سال آتی خاطرنشان کرد: در نظر داریم برای بالا بردن سطح خدمات به مردم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با رفتار و کرداری مناسب اسلامی دینی و مذهبی ضمن حفظ حرمت مردم عزیز شأن و شخصیت پلیس دینی و اسلامی را نیز به نمایش بگذاریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز، امنیت را از مقوله‌های بسیار مهم در جامعه برشمرد و گفت: جامعه بدون امنیت رنگ آرامش و توسعه را نخواهد دید.

علیرضا یونسی، ارزشی و مردمی بودن را از ویژگی‌های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: مردم هر جا نام پلیس را می‌شوند به آرامش می‌رسند.

در ادامه سناریوی رهایی گروگان و امحاء بیش از ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

کد خبر 2930412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha