۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۵۱

باصدور پیامی؛

روابط عمومی ارتش هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

روابط عمومی ارتش هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران باصدور پیامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و آحاد کارکنان فداکار و ایثارگر این نیرو، یاد و خاطره شهدا و جانبازان ناجا را گرامیداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران باصدور پیامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و آحاد کارکنان فداکار و ایثارگر این نیرو، یاد و خاطره شهدا و جانبازان ناجا در عرصه‌های صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی را گرامیداشت.

در بخشی از این پیام آمده است: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا و تجلیل از جانفشانی ها و خدمات ارزشمند این نیرو در عرصه های مختلف از جمله امنیت اجتماعی و نظم عمومی، برتلاش و همت آنان در راستای ایجاد آرامش پایدار در جامعه تحسین گفت.

این پیام می‌افزاید: استفاده هوشمندانه از ظرفیت‌های نهادهای مردمی در تولید و ارتقای امنیت اجتماعی الگویی از همدلی و همزبانی میان نهادهای دولتی و مردمی است که نیروی انتظامی با توجه به ماهیت انقلاب و نظام اسلامی و جوهره مردمی بودن آن،   بدان توجه و نگاه ویژه ای داشته است.

در پایان این پیام روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی را از تلاشگران مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانسته و خاطر نشان کرده است: ایجاد بازدارندگی در برابر این عناصر و عوامل تهدیدگر تنها بخشی از رشادت و فداکاری کارکنان و لایتمدار و سرافراز این نیرو در مسیر تحقق اهداف والای انقلاب است.

کد خبر 2931904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha