۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۰۱

مدیرکل حج و زیارت خوزستان خبر داد:

صدور ویزای اربعین در ۱۵ نقطه کشور انجام می‌شود

صدور ویزای اربعین در ۱۵ نقطه کشور انجام می‌شود

خرمشهر - مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: کشور عراق موافقت کرده علاوه بر چهار شهرستان تهران، مشهد، اهواز و کرمانشاه ۱۱ نقطه دیگر هم ویزای اربعین صادر کند.

ناصر حویزاوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمام امکانات مورد نیاز عبور و مرور زائران اربعین حسینی برای حضور در این مراسم بزرگ از مرزهای خو ستان آماده است.

وی از آغاز خدمات‌رسانی مواکب در خرمشهر از یکم ماه صفر خبر داد و گفت: در خرمشهر از اول ماه صفر مواکب مستقر هستند و خدمات ارائه خواهند کرد.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه مرز چذابه نیز در حال آماده شدن است، افزود: به طور کلی هر دو مرز خوزستان یعنی چذابه و شلمچه در اوایل صفر مهیای استقبال از زائران خواهند بود.

حویزاوی در ادامه به افزایش ۱۱ نقطه جدید برای صدور ویزای اربعین اشاره و اظهار کرد: کشور عراق موافقت کرده علاوه بر چهار شهرستان تهران، مشهد، اهواز و کرمانشاه ۱۱ نقطه دیگر هم ویزا صادر کند.

وی ادامه داد: خرمشهر و سوسنگرد یکی از این ۱۱ منطقه هستند که مقرر شده صدور ویزا در نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد اروند انجام شود و در مرکز شهر سوسنگرد نیز محلی به این منظور در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان در پایان نیز با اشاره به استقرار گیت‌های گذر در کشور عراق از آمادگی کامل این کشور برای پذیرش زائران خبر داد.

کد خبر 2960584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha