۷ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۵۰

ایجاد بزرگترین «اتاق تمیز» در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

ایجاد بزرگترین «اتاق تمیز» در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ایجاد بزرگترین كلين روم يا اتاق تمیز دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد.

علی اصغر پيوندی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه پژوهش گفت: باید حداقل یک تا ۳ درصد کل بودجه خود را به پژوهش اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: بودجه مصوب سال ۹۳ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که ما حدود  ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن را به کارهای تحقیقاتی اختصاص دادیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: درسال ۹۴ بودجه مصوب ما ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که ۲۲ میلیارد تومان آن را برای کارهای تحقیقاتی اختصاص دادیم، این نشان می دهد که ما علاقه داریم که کارهای تحقیقاتی انجام دهیم.

وی افزود: ما برای فعالیت تحقیقاتی کارهای عمده‌ای انجام داده‌ایم که می‌توان به تاسیس بزرگترین كلين روم يا اتاق تمیز در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اشاره کرد که ۴۵۰ متر بوده و می تواند برای تولید محصول استفاده شود.

پیوندی تاکید کرد: در بخش پژوهش باید به سمت تولید محصول و رفع نیاز مردم حرکت کنیم که ما در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سعی می کنیم از بودجه و تلاش خودمان در این راستا استفاده کنیم تا این مساله اجرایی شود.

کد خبر 3011708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha