۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴

با تصمیم شورای شهر مشهد؛

خیابان کنسولگری عربستان در مشهد با تابلوی شهید«شیخ النمر»مزین شد

خیابان کنسولگری عربستان در مشهد با تابلوی شهید«شیخ النمر»مزین شد

مشهد- شورای شهر مشهد در واکنش به اقدام رژیم آل سعود به تغییر نام خیابان مجاور کنسولگری عربستان به نام «شهید آیت الله النمر» رای مثبت داد و تابلوی این خیابان به نام این شهید مجاهد مزین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در نود و چهارمین جلسه رسمی غیرعلنی به اتفاق آرا با تغییر نام خیابان مجاور سرکنسولگری عربستان به خیابان «شهیدآیت الله النمر» رای مثبت دادند که به دنبال این توافق تابلوی خیابان مولوی بولوار سجاد مشهد در مجاورت این کنسولگری حذف و به جای آن تابلوی شهید آیت الله شیخ النمر جایگزین شد.

رییس کمیسیون نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص بیان کرد: پیش از این و همزمان با صدور حکم اعدام این روحانی شیعه این پیشنهاد در شورای شهر مشهد مطرح شد اما به دلیل اینکه این موضوع منجر به واکنش سریع رژیم ملعون سعودی برای اعدام این روحانی نشود این طرح در شورای شهر مسکوت ماند.

حجت الاسلام علی‌اصغر لطفی افزود: با شهادت این روحانی برجسته و مجاهد در نهایت شورای شهر مشهد این تصمیم را عملی کرد و تابلوی مزین به نام این شهید مجاهد در خیابان مجاورت کنسولگری عربستان و در سجاد ۱۷ نصب شد.

 

 

کد خبر 3016742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha