۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۰۲

نماینده مجمع تقریب مذاهب اسلامی در آنکارا:

تمام سعی صهیونیست ها فتنه گری و بر هم زدن روابط مسلمانان است

تمام سعی صهیونیست ها فتنه گری و بر هم زدن روابط مسلمانان است

اوغوز خان اصیل ترک، در ديدار رايزن فرهنگی كشورمان در آنكارا با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام علیه مسلمانان بر لزوم دعوت مسلمانان به اتحاد و يكپارچگی در برابر استكبار جهانی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن صفرخانی، رایزن فرهنگی ایران در آنکارا با اوغوز خان اصیل ترک، نماینده مجمع تقریب مذاهب اسلامی در آنکارا و ريیس شورای عالی حزب سعادت دیدار و درباره برخی مسائل فرهنگی في مابين دو كشور، گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، نماینده مجمع تقریب مذاهب اسلامی در آنکارا گزارش کوتاهی از حضور خود در بیست و نهمین کنفرانس وحدت اسلامی ارائه و از برگزار کنندگان این کنفرانس تقدیر به عمل آورد.

اوغوز خان اصیل ترک با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها علیه مسلمانان گفت: صهیونیست‌ها دنبال فتنه هستند و تمام سعی‌شان بر هم زدن روابط مسلمان‌ها است. از نظر ما همه با هم برادریم.

وي يادآور شد: بايد سعي كنيم تا مسلمانان را به وحدت و برادری دعوت کنیم، لذا ما با همکاری يكديگر مي‌توانيم با این روند مبارزه کنیم.

پس از آن، رایزن فرهنگی ایران در آنكار با اشاره به نقطه نظرات نماینده مجمع تقریب در آنکارا اظهار كرد: ضعف ایمان و برداشت‌های غلط و افراطی از قرآن باعث روی آوردن برخی از مسلمانان به تکفیر و خشونت می‌شود.

صفرخاني در پايان خاطرنشان كرد: طبیعتاً در چنین وضعیتی زمینه فتنه‌گری دشمنان اسلام و به ویژه صهیونیست‌ها فراهم می‌شود.

کد خبر 3026124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha