۲۷ اسفند ۱۳۸۴، ۱۵:۲۹

بيژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با "مهر ":

ميثاقيان بهتر است فقط به فوتبال بپردازد / بازي از روال عادي خارج شده بود

ميثاقيان بهتر است فقط به فوتبال بپردازد / بازي از روال عادي خارج شده بود

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت :من براي ميثاقيان احترام زيادي قائلم زيرا وي مربي زحمتكشي است ولي از طرفي نگران وي نيز هستم.

بيژن ذوالفقار نسب سر مربي تيم فوتبال سايپا كرج پس ازشكست تيمش مقابل ابومسلم خراسان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي "مهر" در مشهد با بيان اين مطلب اظهار داشت : بهتر است ميثاقيان به جاي پرداختن به مسائل غير فوتبالي ، ذهن خود را فقط متمركز فوتبال نمايد. رفتارهاي عجيبي از ميثاقيان در طول اين بازي ديدم كه در شان وي نيست و با عنوان يك همكار براي شخص وي نگران هستم . رفتارهاي ميثاقيان و ديگر همكارانش نه تنها بر روي بازيكنان هر دو تيم بلكه بر روي روال بازي نيز تاثير گذاشته بود.

 وي در ادامه تصريح نمود : متاسفانه فشارهاي زيادي از بالا و از روي سكوها به نيمكت و بازيكنان تيم ابومسلم وارد مي شد كه بازي را از روال عادي اش خارج ساخته بود بطوري كه بازيكنان تيم سايپا تمركز خود را از دست داده بودند و اين نوع رفتارها سالم نيست و به دور از مسائل ورزشي است . اين نوع پيروزي ها هم نمي تواند ارزشمند باشد و به اين علت سلامت و حيثيت ورزش خراسان تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

 ذوالفقار نسب همچنين متذكر شد : در طول بازي سه نفر از بازيكنان تيم سايپا اخراج شدند كه من رفتار وعملكرد آنها را تاييد نمي كنم و به طور حتم با آنها برخورد خواهيم كرد ولي اتفاقاتي كه در حاشيه و يا در كنار زمين مسابقه به وقوع پيوست منجر به از هم گسيختگي در درون و بيرون زمين شده بود كه ضمن خارج كردن بازي از روال عادي، باعث آشوب در تماشاگران نيز شده بود.

 سرمربي سايپا با اشاره به عملكرد بازيكنانش گفت : بازيكنان بازي بسيار سخت و پرفشاري را پشت سر گذاشته اند و من از عملكرد آنها راضي نيستم و بايد در كنار فوتبال چيزهاي ديگري را نيز با آنها بياموزم و اميدوارم ديگر شاهد چنين اتفاقاتي در زمين مسابقه نباشيم.

 خاطرنشان مي سازد تيم فوتبال سايپا با نتيجه يك بر صفر در مشهد مقابل ابومسلم خراسان تن به شكست داد.

 

کد خبر 304508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha