۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۱۰

عارف در جمع خبرنگاران خبر داد؛

انتشار لیست اصلاح‌طلبان در روزهای آینده/امتیاز ویژه‌ به بانوان

انتشار لیست اصلاح‌طلبان در روزهای آینده/امتیاز ویژه‌ به بانوان

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه لیست ما طی یکی، دو روز آینده نهایی می‌شود، گفت: ما برای تهیه لیست، امتیاز ویژه‌ای را به خانم‌ها داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عارف در حاشیه همایش «اعتماد ملی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید همه احزاب، دست‌اندرکاران انتخابات و اعضای هیات نظارت در انتخابات مُرّ قانون را ملاک قرار دهند چرا که بسیاری از مشکلات از این طریق رفع خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم لیستی را برای انتخابات تهیه کنیم که مردم با خیال راحت به همه افراد آن لیست رأی بدهند.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه لیست ما ظرف یکی، دو روز آینده نهایی می‌شود، گفت: ما هنوز منتظر نظر نهایی شورای نگهبان هستیم و تا پایان امروز قرار است وضعیت صلاحیت برخی از کاندیداهای ما قطعی شود.

عارف در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص ساز و کار تهیه لیست اصلاح‌طلبان، خاطرنشان کرد: ما مطابق طرح «فام» عمل می‌کنیم. در این طرح ویژگی‌های مورد نظر نامزدهای اصلاح‌طلب را در هزار امتیاز مشخص کردیم و هر کسی بخواهد در لیست اصلاح‌طلبان باشد، باید این فرم را پر کند تا ما بتوانیم بر اساس شاخص‌ها و معیارها، به او امتیاز بدهیم.

وی تصریح کرد: ما در فرم «فام» امتیاز ویژه‌ای را به خانم‌ها داده‌ایم و بر همین اساس لیست نهایی اصلاح‌طلبان را تهیه و منتشر می‌کنیم.

گفتنی است امروز مهر خبر از نهایی شدن لیست اصلاح طلبان در جلسه روز چهارشنبه(پس فردا) داده بود.

کد خبر 3045522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha