۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۵، ۱۲:۳۵

نمايندگان مجلس در تذكر مكتوب به رئيس جمهور و اعضاي كابينه خواستار شدند؛

تقويت امنيت و برخورد با اشرار مسلح/ تسريع در خدمات رساني به بيماران دياليزي و قلبي

تقويت امنيت و برخورد با اشرار مسلح/ تسريع در خدمات رساني به بيماران دياليزي و قلبي

چند تن از نمايندگان مجلس در تذكرات مكتوب به رئيس جمهور و وزير كشور، تسريع در ايجاد امنيت و برخورد قاطع با اشرار را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار پارلماني "مهر"، غلامعلي حداد عادل در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي تذكرات مكتوب نمايندگان به مسئولان اجرايي را قرائت كرد.

نديمي نماينده لاهيجان و سياهكل در تذكر به وزراي كشور و رفاه و تامين اجتماعي، بر تسريع در شناسايي نقاط آسيب خيز و بحران زاي اجتماعي در بافت شهري و حاشيه شهرهاي كشور تاكيد كرد.

معلمي پور نماينده ميناب در تذكر به وزير بازرگاني ، تسريع در ابلاغ آيين نامه اجرايي قانون ساماندهي مبادلات مرزي با توجه به گذشت بيش از 6 ماه از ابلاغ آن به دولت را خواستار شد.

يحيي زاده نماينده تفت و ميبد، شايق نماينده تبريز، عسگري نماينده مشهد و حسيني نماينده ميمه در تذكر به وزير بازرگاني لزوم اقدام سريع براي جلوگيري از افزايش قيمت شير و فرآورده هاي لبني را خواستار شدند.

نماينده تفت و ميبد همچنين در تذكر به وزير امور خارجه برخورد سريع و قاطع با نقض كنوانسيون هاي 1958 و 1982 حقوق درياها توسط امارات متحده عربي در ساخت جزاير مصنوعي در خليج فارس را خواستار شد.

طلايي نيك نماينده بهار و كبودرآهنگ در تذكر به وزير كشور رسيدگي به تشديد اعتراضات و نارضايتي مردم نسبت به محدوديت ها و نابساماني ها در مديريت ترافيك تهران را يادآور شد.

حيدري نماينده لنگرود در تذكر به وزير كشور خواستار بررسي به شهادت رسيدن عده اي از هموطنان توسط اشرار مسلح در جاده بم - كرمان شدو  گرانمايه نماينده كاشان در تذكر به وزراي كشور و اطلاعات بر اتخاذ تدابير لازم و فوري براي جلوگيري از كشتار مردم نظير حوادث سيستان و بلوچستان و كرمان تاكيد كرد.

نديمي نماينده لاهيجان و سياهكل و عسگري نماينده مشهد در تذكر به رئيس جمهور خواستار دستور لازم به مسئولان محيط زيست استانها براي رفع مشكلات راه اندازي شهرك هاي صنعتي و پرهيز از مخالفت هاي تبعيض آميز و غير منطقي و بي توجه به بحران بيكاري و مشكلات استان ها، شدند.

كرمي و حسيني نمايندگان كرمان و سيرجان در تذكر به رئيس جمهور خواستار دستور رسيدگي جدي و تسريع در ايجاد امنيت و برخورد قاطع با اشرار شدند.

شايق نماينده تبريز در تذكر به وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي خواستار تسريع در خدمات رساني به بيماران دياليزي و قلبي به دليل وضعيت حساس اين بيماران شد.

کد خبر 325751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha