۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۵، ۱۸:۱۲

رئيس جمهور در جمع مردم كميجان:

پنج ميليارد تومان در سال جاري به كميجان اختصاص مي يابد / منطق ما در سياست خارجي دوستي و برادري است

پنج ميليارد تومان در سال جاري به كميجان اختصاص مي يابد / منطق ما در سياست خارجي دوستي و برادري است

محمود احمدي نژاد با اشاره به برنامه هاي مختلف دولت براي ايجاد اشتغال و رفع مشكلات جوانان از اختصاص پنج ميليارد تومان در مرحله اول در سال جاري به شهرستان كميجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامي "مهر" به استان مركزي، احمدي نژاد رئيس جمهور عصر امروز در آخرين ديدار مردمي خود در اين استان در جمع مردم كميجان حاضر شد و در حالي كه در ابتداي سخنراني خود به زبان تركي از مردم پرسيد كه آيا خسته شده اند يا نه؟ و مردم نيز به او گفتند "دشمن خسته است نه ما" اظهار داشت: ملت ما 27 سال است كه مسير هدايت را يافته و چون راه خدا را دنبال مي كند همواره پيروز است.

وي با بيان اينكه منطق ما در سياست خارجي نيز همانند ساير مسائل صلح و دوستي و برادري است افزود: دشمنان ملت ايران بايد بدانند مطالبه استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي خواسته همه ملت ايران است كه ملتهاي آزاده دنيا نيز از آن حمايت مي كنند.

رئيس جمهور گفت: از هفته ها قبل جلسات متعددي با حضور كارشناسان، مسئولان نهاد رياست جمهوري و مسئولان محلي تشكيل شد تا مشكلات استان مركزي به دقت مورد بررسي قرارگيرد كه ماحصل كار كارشناسي انجام شده امشب در جلسه هيات دولت كه در مركز اين استان برگزار مي شود به تصويب خواهد رسيد.

رئيس جمهور اختصاص پنج ميليارد تومان را سهميه مرحله اول تسهيلات ارزان قيمت به مردم كميجان عنوان كرد و خاطرنشان كرد: اختصاص بودجه براي شهرك كارگاهي تعاون، تسهيلات براي ايجاد كارخانه ميلاجرد، احداث مجتمع هاي آبرساني روستايي، اورژانس جاده اي ، توسعه راههاي روستايي، احداث سالن ورزشي براي دختران و پسران و تاسيس دانشگاه پيام نور در كميجان و ميلاجرد را از جمله برنامه هاي دولت براي شهرستان كميجان ذكر كرد.

احمدي نژاد در پايان سخنانش با تشكر از حضور حماسي مردم در طي امروز و روز گذشته در استان مركزي حضور مردم را در صحنه هاي مختلف انقلاب حماسي عنوان كرد و تاكيد كرد كه اين حضور باعث ياس دشمنان خواهد شد.

کد خبر 327907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha