۱۵ خرداد ۱۳۸۵، ۱۱:۰۲

محمد حسن انصاريفرد در مراسم بدرقه تيم ملي :

باشگاه پرسپوليس با تمام توان از تيم ملي حمايت مي كند/ با مبعلي به توافق نرسيديم

باشگاه پرسپوليس با تمام توان از تيم ملي حمايت مي كند/ با مبعلي به توافق نرسيديم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد اين باشگاه با تمام وجود از تيم ملي حمايت خواهد كرد و فعلا همه اتفاقات گذشته را فراموش كرده است.

به گزارش خبرنگار" مهر" محمدحسن انصاريفرد كه براي بدرقه تيم ملي فوتبال كشورمان به فرودگاه مهرآباد آمده بود به خبرنگاران گفت : در شرايط فعلي براي همه ما تيم ملي در اوليت قرار دارد و باشگاه پرسپوليس هم تلاش خواهد كرد به انحاء مختلف از تيم ملي حمايت كند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: در حال حاضر حفظ آرامش تيم ملي از هر چيز ديگري مهمتر است و به همين خاطر ما اتفاقات گذشته را فراموش كرده ايم و فعلا با سكوتمان به آرامش تيم ملي كمك خواهيم كرد.

انصاريفرد در مورد مذاكراتش با ايمان مبعلي گفت : متاسفانه با اين بازيكن بر سر ميزان مبلغ قرار داد به توافق نرسيديم و با توجه به اينكه الشبابي ها مبلغ بالايي را به وي پيشنهاد داده اند بعيد مي دانم بتوانيم حتي نيمي از اين مبلغ را به وي پرداخت كنيم. با اين حال هنوز نااميد نيستيم و مذاكراتمان را با مبعلي ادامه خواهيم داد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با تاكيد بر اينكه با چند بازيكن به توافق رسيده است گفت : با چند بازيكن به توافق نهايي دست يافته ايم اما فعلا نمي توانيم نام آنها را اعلام كنيم.

انصاريفرد درپايان ابراز اميدواري كرد تيم ملي فوتبال كشورمان بتواند دررقابتهاي جام جهاني با كسب پيروزيهاي درخشان به دور دوم صعود كند.

کد خبر 335533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha