۱ تیر ۱۳۸۵، ۱۱:۱۵

گزارش خبرنگار اعزامي "مهر" (10) / احمدي نژاد دراجتماع مردم نهاوند:

تبعيض همچون سمي مهلك همه دستاوردها را از بين مي برد/ عدالت طلبي ملت ايران باران رحمتي است براي تمام بشريت

تبعيض همچون سمي مهلك همه دستاوردها را از بين مي برد/ عدالت طلبي ملت ايران باران رحمتي است براي تمام بشريت

رئيس جمهور عدالت را روح و ستون خيمه انقلاب اسلامي دانست و تاكيد كرد: تبعيض سم مهلكي است كه اگر جلوي آن گرفته نشود ، همه دستاوردهاي نظام را از بين خواهد برد.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به همدان، محمود احمدي نژاد درادامه ديدارهاي مردمي دراستان همدان، صبح امروز در اجتماع مردم نهاوند دراستاديوم علي مراديان اين شهر اظهارداشت : نهاوند گرچه آرام و ساكت است اما گذشته آن پرافتخار، پرازعلم، ادب ، مجاهدت و شهادت است كه امروز نيز دراين ديار آتشفشاني از انسانهاي تلاش گر و مومن حضور دارند.

رئيس جمهور درادامه نهاوند را جزو معدود شهرهايي دانست كه با داشتن سابقه مدنيت حق بزرگي بر گردن ايران اسلامي دارد .

احمدي نژاد با اشاره به نامگذاري سال پيامبر اعظم (ص)، يكي از درس هاي پيامبر اسلام را اين دانست كه بايد در مقابل ديگران هم چون باران بود و اظهار داشت: خداوند به صورت دائم با نزول باران زمين مرده را زنده مي كند و تربيت شدگان مكتب توحيد نيز مانند پيامبر البته در مراتب پايين تر مانند باران هستند.

رئيس جمهور حق جويي و عدالت طلبي ملت ايران را همچون باران رحمتي براي تمام بشريت دانست تا حيات عزتمند را براي همگان به ارمغان آورد و افزود: عدالت ، روح و ستون  خيمه انقلاب اسلامي است و اگر ملتي اهل عدالت نباشد پيشرفت نمي كند.

وي تبعيض را سم مهلكي دانست كه همه دستاوردها را از بين خواهد برد و تصريح كرد: همه كشور بايد با هم ساخته شده و امكانات عادلانه توصيف گردد و در اين استان نيز استاندار بايد وقت خود را عادلانه بين همه شهرستانها تقسيم كند.

رئيس جمهور بر رفع مشكل بيكاري تاكيد كرد و گفت: امروز هيچ ماموريتي براي مسوولين مهمتر از ايجاد اشتغال  براي جوانان نيست و به همين دليل دولت مصمم است با حمايت مالي براي جوانان ايجاد اشتغال نمايد.

احمدي نژاد تاكيد كرد: در دولت خدمتگزار كوتاهي درخدمت رساني ، تبعيض و پارتي بازي جايگاهي ندارد.

رئيس جمهور سهم امسال نهاوند از تسهيلات ارزان قيمت بانكي را هشتاد ميليارد تومان عنوان كرد و از پيگيري احياي مناطق گردشگري درنهاوند خبر داد.

کد خبر 343110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha