۱۰ آبان ۱۳۸۲، ۱۳:۳۷

در گفت و با"مهر"

شاهين فرهت از " چهره هاي ماندگار" تجليل كرد

دكتر شاهين فرهت از برگزاري همايش " چهره هاي ماندگار " تجليل كرد.

دكتر" شاهين فرهت" در گفت و گو با خبرنگار هنري " مهر" ضمن تجليل از برگزاري اين همايش افزود: هنرمندان از روحيه حساسي بر خوردار هستند و به واسطه همين حساسيت هاست كه قادر به ديدن ظرافت هاي زندگي و بيان اين ظرافت ها با زبان هنر و خلق آثار هنري هستند،از اين رو اين قشر به حمايت هاي معنوي بيشتري نيازمند است و در صورتي كه بي مهري ببيند، با ذوق و شوق كمتري كارش را دنبال مي كند و انگيزه اش را از دست مي دهد.

 

وي به برگزاري همايش " چهره هاي ماندگار " اشاره كرد و ادامه داد: براي  يك هنرمند ارزشمند ترين مساله اي كه وجود دارد، اين است كه بداند اوليا امور و مسئولين مملكتش  قدردان او هستند و براي آثار هنري وي وهمچنين شخصيت هنري اش ارزش قائل هستند.

دكتر فرهت در پايان گفت: اين همايش من را ياد مراسم اهداي جوايز اسكار مي اندازد كه از پيشكسوتان و بزرگان هنري تقدير مي شود.  وقتي از فردي چون استاد" جليل شهناز" كه به حق از اساتيد بزرگ موسيقي ايران است ، تجليل مي شود، ديگر هنرمندان نيز مي كوشند كه به اين مرتبه برسند و همچنين در دل خوشحال مي شوند از اينكه از فردي كه لياقت دريافت اين لوح را داشته ، تجليل شده است. من به زعم خودم از صدا و سيما نهايت تشكر را دارم.

کد خبر 34588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha