۲۷ تیر ۱۳۸۵، ۱۹:۰۶

رئيس جمهور در همايش مسئولان سازمان بسيج اساتيد:(2)

بحث نظم جهاني نقطه مقابل حاكميت امام است / موج بازگشت به خداپرستي و عدالت در حال حركت است

بحث نظم جهاني نقطه مقابل حاكميت امام است / موج بازگشت به خداپرستي و عدالت در حال حركت است

محمود احمدي نژاد سرگشتگي هاي امروز را ناشي از غافل شدن از قله و هدف دانست و تصريح كرد: مهمترين مسئوليت در تشكيل جامعه اسوه تربيت انسان هاي صالح است، اما متاسفانه در 20 سال اخير در نظام آموزشي تلاش شد رابطه تربيتي بين معلم و دانش آموز تضعيف شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي "مهر" به مشهد، احمدي نژاد رئيس جمهور عصر امروز در اختتاميه هشتمين همايش مسئولان و گروههاي علمي بسيج اساتيد در بخش ديگري از سخنان خود، جمهوري اسلامي ايران را شجره طيبه اي دانست كه به مرور در عرصه هاي مختلف در حال به بار نشستن است و با اشاره به لزوم يافتن هدف نهايي گفت: اگر رهروي قله را گم كند ممكن است پيشرفت كند اما لزوما به نقطه آرمان نمي رسد.

وي تشكيل جامعه الگو و اسوه را هدف نهايي دانست كه همواره مورد تاكيد امام و رهبري بوده و مسئوليت آن بر عهده مسلمانان نهاده شده است و افزود: معيار رسيدن به قله و سنجش ميزان پيشرفت و حركت، امام (ره) است كه به عنوان قله همه انسان ها بايد به سمت آن حركت كنند.

وي امام (ره) را كانون محبت و رحمت دانست كه همه پيامبران نيز همين گونه بوده اند و تصريح كرد: نقش امام در مراتب نازل تر توسط اساتيد و معلمان ايفا مي گردد.

احمدي نژاد گفت: جامعه الگو نقش امام را براي كل جوامع ايفا مي كند كه مي تواند مايه بالندگي ساير جوامع باشد اما اين جامعه در زمان ظهور انسان كامل اتفاق خواهد افتاد.

وي براي بيان مثالي به حوزه فرهنگ اشاره كرد و اظهارداشت : معيار پيشرفت ما در حوزه فرهنگ فقط تيراژ چاپ كتاب و اين گونه مسائل نيست بلكه اين است كه ببينيم چقدر به جامعه اسوه و نمونه نزديك شده ايم.

رئيس جمهور سرگشتگي هاي امروز را ناشي از غافل شدن از قله و هدف دانست و تصريح كرد: مهمترين مسئوليت در تشكيل جامعه اسوه تربيت انسان هاي صالح است اما متاسفانه در بيست سال اخير در نظام آموزشي تلاش شد رابطه تربيتي بين معلم و دانش آموز تضعيف شود.

احمدي نژاد با بيان اينكه شياطين جامعه مصلح و انسان صالح نمي خواهند و با هر فشاري به دنبال تحميل خواسته خود هستند گفت: آنان به جاي انسان آرمان خواه، خدا پرست و عادل به دنبال انسان بي هويت، خودپرست و غرق شده در غرايض حيواني هستند و مي بينيد كه امروز چه مي كنند.

احمدي نژاد فشار براي تحميل نظام هاي ليبرالي را در جهت جلوگيري از تحقق جامعه اسوه دانست و تصريح كرد: مطرح كردن بحث نظم جهاني درست نقطه مقابل حاكميت امام است و شياطين در هر دو بخش در حال شكست خوردن هستند.

وي با بيان اينكه امروز ادعاها رنگ باخته و موجي بسيار قوي از اعماق بشريت براي بازگشت به خداپرستي و عدالت در حال حركت است گفت: اين موج فقط مخصوص مسلمان ها يا اهل كتاب نيست بلكه در همه جا در حال برخاستن است و اطلاعات دقيق داريم كه حتي در آن سوي درياها نيز از حركت هاي قوي از متن مردم در حال آغاز شدن است.

رئيس جمهور در پايان سخنان خود رژيم جعلي فاسد اشغالگر قدس را جايي دانست كه همه مدعيان ليبراليسم در آن مشتركند و از اين رژيم حمايت مي كنند و الگوي نظام ليبرالي به صورت عريان در آن درحال نمايش است و تاكيد كرد: شياطين بيش از دويست سال تلاش كردند اومانيسم و ليبراليسم را به جاي جريانات و انسان هاي عدالت خواه و خداپرست بنشانند اما به نقطه پايان رسيده اند.

کد خبر 355083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha