۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴

دبیر جبهه متحد اصولگرایی استان زنجان خبرداد:

اعلام لیست کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات مجلس در زنجان

اعلام لیست کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات مجلس در زنجان

زنجان- دبیر جبهه متحد اصولگرایی استان زنجان از مشخص شدن کاندیداهای مورد نظر این جبهه در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی که همزمان ریاست جامعه روحانیت مبارز استان زنجان را بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: محمد اسماعیلی و سیروس (ناصر)میانجی کاندیداهای موردنظر جبهه متحد اصولگرایی برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم هستند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه ماه‌نشان و ایجرود علی باقری، در حوزه انتخابیه خدابنده سید علی موسوی سجاسی و در حوزه  انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه محمد رضا خانمحمدی  کاندیداهای موردنظر جبهه متحد اصولگرایی هستند.

وی با اشاره به رأی گیری انجام‌شده در جبهه متحد اصولگرایی و کسب ۹رأی توسط محمد حاج ابوالقاسم دولابی افزود: در این رأی گیری آقای دولابی ۹ رأی و آقای نوری ۵ رأی را کسب کردند و دو رأی هم سکوت بود که با توجه به این وضعیت ما سیاست سکوت را در انتخابات مجلس خبرگان در پیش می‌گیریم.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی مدت‌زمان تداوم سیاست سکوت جبهه متحد اصولگرایی در خصوص کاندیدای مورد نظر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه زنجان را نامعلوم عنوان کرد و ادامه داد: این روند شاید تا پایان انتخابات تداوم داشته باشد.

کد خبر 3559897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha