۱ اسفند ۱۳۹۴، ۲۳:۱۱

معاون هنری ارشاد در اختتامیه موسیقی فجر:

بودجه موسیقی سال آینده ۲ برابر می‌شود/ تشکر از دولتمردان

بودجه موسیقی سال آینده ۲ برابر می‌شود/ تشکر از دولتمردان

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد سال آینده بودجه بخش موسیقی دو برابر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادخانی در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گفت: از سخنگوی دولت یازدهم آقای نوبخت، آقای فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر تمام زحماتی که در این یک سال برای ما کشیدند صمیمانه قدردانی می کنم چرا که می دانم امسال، سال بسیار سختی به لحاظ امکانات و بودجه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود اما خوشحالم که این نوید را بدهم بودجه حوزه موسیقی برای سال آینده دو برابر شده و این باعث مسرت و خوشحالی ما است که توانستیم به این توفیق دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: دوستان عزیز ما بر اساس قولی که رئیس جمهور محترم در دیدار با هنرمندان داد ارکسترهای سمفونیک و ملی را راه اندازی کردیم و این مدیون زحمات همه دولتمردان است. ما این امید را داریم که در برنامه آتی ارکسترها این دو مجموعه نه تنها در ایران بلکه در دنیا هم آثار خود را اجرا کنند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنده بیش از ۱۴ سال به عنوان مدیر مرکز موسیقی وزارت ارشاد فعالیت می کردم و بی اغراق می توانم بگویم که این جشنواره یکی از بی نظیرترین جشنواره های موسیقی فجر بوده و من تاکنون چنین کیفیت و استقبالی را مشاهده نکرده ام اما در این دوره چنین فضای خوبی اتفاق افتاد. به هر ترتیب من از همه دولتمردان عزیز می خواهم که با توجه به هنرمندانی که این گونه با بضاعت خود وارد فضا شده اند توجه بیشتری کنند و انتظارات آنها را نیز برآورده سازند.

 

کد خبر 3561827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha