۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۰۲

فرماندار ابهر:

تخلفی در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه گزارش نشد

تخلفی در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه گزارش نشد

زنجان- فرماندار شهرستان ابهر گفت: انتخابات هفتم اسفندماه در حوزه انتخابیه، ابهر، خرمدره و سلطانیه در کامل آرامش و امنیت برگزار شد و هیچ تخلفی در این حوزه گزارش نشد.

ولی‌الله ایمانی  در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود:  مردم شهرستان ابهر حضور گسترده در صندوق های رای داشتند و مشارکت ۷۰ درصدی در این انتخابات محقق شود.

فرماندار شهرستان ابهر تاکید کرد: ۱۷۱ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه برای اخذ آرای شهروندان در نظر گرفته شده بود که از این تعداد ۹۱ شعبه در شهرستان ابهر مستقر بود.

ایمانی افزود: خوشبختانه در طی روند برگزاری انتخابات در روز ۷ اسفندماه هیچ گونه  تخلفی گزارش نشد و انتخاباتی سالم در این حوزه انتخابیه برگزار شد.

وی ادامه داد:  انتخابات معقول و به‌دور از حاشیه با همکاری خوب شهروندان و مسئولان در ستاد برگزاری انتخابات برگزار شد که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار شهرستان ابهر  گفت:  آرای اخذ شده در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در حال شمارش بوده و هنوز آمار قطعی منتخب کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی مشخص نیست .

ایمانی گفت: احتمال به دور دوم کشیدن رقابت بین تعدادی از کاندیداها وجود دارد که به محض قطعی شدن، رسانه‌ای خواهد شد.

وی ادامه داد: آرای اخذ شده در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در حال شمارش بوده و هنوز آمار قطعی منتخب کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی مشخص نیست.

 

کد خبر 3567585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha