۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸

انتشار سومین رمان مهدی یزدانی‌خرم/«سرخِ سفید» می‌آید

انتشار سومین رمان مهدی یزدانی‌خرم/«سرخِ سفید» می‌آید

سومین رمان مهدی یزدانی‌خرم با عنوان «سرخِ سفید» توسط نشر چشمه به چاپ می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر چشمه، «سرخِ سفید» سومین رمان مهدی‌یزدانی خُرّم به تازگی منتشر شده و آخرین روز این هفته وارد بازار می‌شود.

این رمان که پیش از این «خون» نام داشت اثری‌ ۲۷۰ صفحه ای است که داستانش از یک باشگاه ورزشی در خیابان شانزده آذر آغاز شده و به یک روز برفی در دی‌ماه سالِ ۱۳۵۸ می‌رود. «سرخِ سفید» روایتی‌ از درهم تنیدگی تاریخ و شخصیت‌های مختلف است.

در این رمان شخصیت‌های مختلفی از جنازه‌ امیرعباس هویدا، استالین، بازیکن تیم تاج سابق، یک کشیش یونانی، استخوان‌های رضا خان و انبوهی شخصیت‌های دیگر  و... حضور دارند. شخصیت محوری رمان یک مبارز رزمی‌کار است که برای گرفتن کمربند مشکی باید پانزده مبارزه بکند که هر یک از این مبارزه‌ها منشاء داستان‌هایی می‌شوند...

از مهدی یزدانی‌خرم، پیش از این رمان‌های «به گزارش اداره هواشناسی فردا این خورشید لعنتی» و «من منچستر یونایند را دوست دارم» منتشر شده است. این داستان نویس در حال نوشتن رمانی با نام موقت «کشیش» است که درون‌مایه‌ای تاریخی دارد. یزدانی خرم همراه لیلا نظامی‌نژاد دو اثر غیرداستانی از رومن گاری و آلبر کامو را نیز ترجمه کرده که با اخذ مجوز چاپ، سال آینده چاپ می شوند.

«سرخ سفید» طی روزهای آینده با قیمت ۲۲۰ هزار ریال به بازار نشر ارائه خواهد شد. قرار است روز دوشنبه هفته آینده از این رمان رونمایی به عمل آید.

کد خبر 3576522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha