۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۲۱

چاپ شانزدهم «دختران آفتاب» به بازار نشر آمد

چاپ شانزدهم «دختران آفتاب» به بازار نشر آمد

چاپ شانزدهم کتاب «دختران آفتاب» تألیف امیر حسین بانکی، محمد دانشگر و محمد رضا رضایتمند، توسط انتشارات سروش منتشر شده و به بازار نشر آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب «دختران آفتاب» نوشته امیرحسین بانکی، بهزاد دانشگر و محمدرضا رضایتمند به تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ شانزدهم رسیده است. این کتاب اگرچه داستان است، در واقع تحقيقی روان شناختی و جامعه شناختی، فرهنگی و دينی درباره زنان است.

«دختران آفتاب» خواسته است زن و منزلت و شخصيت و هويت او را بشناساند؛ به خودش، به مَردَش، به جامعه اش، و به تاريخ گذشته و سرنوشت آينده اش؛ همان گونه که هست و همان گونه که بايد باشد. و همين گونه است که او را از طفيلی مرد بودن می رهاند و نشان می دهد که در عين زن بودن هيچ از مراتب و کمالات انسانی کم ندارد.

هم سفران «دختران آفتاب» به سرمنزل تفکری می رسند که انسان را می بيند و اعتبار می بخشد؛ خواه زن باشد خواه مرد. تفکری که حجاب و غبار شبهه ها، تلالو انوار بی بدیلش را کورسویی خواسته است و چون این غبار، برای همسفران دختران آفتاب فرو می نشیند؛ تلالو آن انوار، آنها را به خانواده و اجتماع می برد. شرافت مادری را در خانواده ای که پایه و اساس انسان سازی است به آنها یادآوری می کند، نقش های اجتماعی و لوازم آن چون روابط زن و مرد، پوشش و حجاب، حیا و غیرت را توضیح می دهد.

چاپ شانزدهم این کتاب با ۴۸۰ صفحه و قیمت ۲۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 3578920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha