۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۴۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد:

جریمه ۸۴ میلیون ریالی متخلفان دو واحد صنفی در همدان

جریمه ۸۴ میلیون ریالی متخلفان دو واحد صنفی در همدان

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: دو واحد صنفی شامل ساخت درب‌های چوبی و کابینت سازی و یک واحد نانوایی بربری به سبب تخلف درمجموع به پرداخت ۸۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید سرزده گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: در ایام نوروز گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با دیگر ادارات از قبیل صنعت، معدن و تجارت، اصناف در سطح به‌صورت مستمر حضور دارند.

وی با اشاره به محکومیت‌های اخیر افزود: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از یک واحد صنفی مبنی بر تقلب در ساخت درب‌های چوبی، پرونده‌ای در شعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اضافه کرد: پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به اتهام تقلب به پرداخت مبلغ ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ۱۲ میلیون ریال در حق شاکی خصوصی محکوم شد.

وی با اشاره به جریمه کابینت سازی گران‌فروش عنوان کرد: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از یک واحد صنفی مبنی بر گران‌فروشی و تقلب در ساخت کابینت، در این زمینه نیز پرونده‌ای در شعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به اتهام تقلب و گران‌فروشی به پرداخت مبلغ ۳۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و فسخ قرارداد و جمع‌آوری کابینت‌های شاکی محکوم شد.

حسن‌پور افزود: از دیگر محکومیت‌های اخیر جریمه عرضه خارج از شبکه آرد بود که یک واحد نانوایی بربری توسط تعزیرات حکومتی همدان بیش از ۱۶ میلیون ریال جریمه شد.

وی ادامه داد: در این راستا در پی تخلف برخی نانوایی‌ها و فروش آرد به‌صورت آزاد گزارشی مبنی بر عرضه خارج از شبکه آرد یک نانوایی بربری به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: در این خصوص نیز با تشکیل پرونده و احضار متصدی واحد شعبه ششم این اداره کل مشارالیه را به پرداخت مبلغ ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی خاطرنشان شد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عدم صدور برگ خرید، عرضه و نگهداری کالای قاچاق و... را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ اعلام کنند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

کد خبر 3582960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha