۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸

بازدید بیش از ۲۵هزار نفر از ایستگاه های نوروزی منطقه ۱۱

بازدید بیش از ۲۵هزار نفر از ایستگاه های نوروزی منطقه ۱۱

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ گفت: از ابتدای فروردین تاپایان تعطیلات نوروزی؛ایستگاه های اطلاع رسانی گردشگری و استقبال از مسافران بیش از ۲۵هزار نفر بازدید کننده داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس طباطبایی با بیان این که امسال طرح مهمان تهران با شعار «تهران میزبان ایران» برای شهروندان تهرانی و دیگر مسافران نوروزی که تعطیلات خود را در پایتخت به سر می برند ؛ با برنامه ریزی های متنوع اجرا شده است؛ افزود: با هدف فراهم آوری امکانات گردشگری در اوقات فراغت ومعرفی جاذبه های گردشگری و تاریخ و هویت بخش تاریخی طهران قدیم ؛۳ایستگاه اطلاع رسانی در میادین راه آهن ، حسن آباد و پارک دانشجو دایر شد که به راهنمایی مراجعین و اهدای بسته های گردشگری به آنان پرداختند.

به گفته طباطبایی بیش از ۲۵ هزار نفر از این ایستگاه ها بازدید کردند و ۱۱هزار بسته گردشگری شامل کارت های تخفیف طهران گردی ، نقشه گردشگری ۲ زبانه منطقه ۱۱ ، معرفی جاذبه ها و اماکن تاریخی منطقه و ... به آنان اهدا شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ خاطر نشان کرد: در این ایستگاه ها خدمات رایگان سلامت شامل معاینه پزشکی ، تست قند و فشار خون نیز به ۱۵هزار نفر از مراجعه کنندگان ارائه شد.

برگزاری تورهای گردشگری برای  ۱۷۲ خانواده شهید

از سوی ستاد گردشگری شهرداری منطقه ۱۱در ایام نوروز ۱۷۲خانواده شهید از تورهای گردشگری یک روزه و نیم روزه بهره مند شدند.

سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ ، با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای برنامه های "مهمان طهران " و به منظور ارائه خدمات گردشگری و تفریحی به خانواده معزز شهدای ساکن در این منطقه ؛۳ تور گردشگری نیم روزه  و ۱۲تور گردشگری یک روزه  برای ۱۷۲ خانواده شهید این منطقه برگزار شد که بیش از ۵۰۰نفر از شهروندان از این تورهای گردشگری بهره مند شدند.

به گفته طباطبایی ری گردی و زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) ، بازدید از برج طغرل ،چشمه علی ،ابن بابویه ، موزه دفاع نقدس ، و برج میلاد از جمله برنامه های گردشگری خانواده شهدای منطقه ۱۱ بود .

بازدید ۵هزار نفر از اماکن تاریخی منطقه ۱۱ در ایام نوروز

موزه  ها و مکان های تاریخی هسته مرکزی شهر تهران در ایام نوروز ۵ هزار نفر بازدید کننده داشته است.

سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح مهمان طهران ؛ گفت: در تورهای تهران گردی ستاد گردشگری شهر تهران اماکن تاریخی و موزه های منطقه ۱۱ با استقبال بی نظیر علاقمندان روبه شد.

به گفته طباطبایی بازدید ۵ هزار نفر از موزه ثبت احوال، موزه مقدم ، موزه ملی قرآن کریم ،مقبره شیخ هادی و خانه صالح با استفاده از خدمات ستاد گردشگری شهر تهران در ایام نوروز انجام شده است.

کد خبر 3587558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha