۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲

خسروی نژاد در گفتگو با مهر:

برای مدال المپیک باید سخت کار کنیم/ محجوب یکی از بهترینهای دنیاست

برای مدال المپیک باید سخت کار کنیم/ محجوب یکی از بهترینهای دنیاست

مربی تیم ملی جودو گفت: محجوب با برتری مقابل برخی از بهترین‌های دنیا ثابت کرد توانایی کسب مدال در المپیک را دارد ولی باید سخت تلاش کند و البته امکانات لازم را در اختیارش قرار دهند.

مسعود خسروی نژاد مربی اختصاصی جواد محجوب بعد از بازگشت از گرجستان با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: سطح فنی مسابقات گرند پری تفلیس واقعا بالا بود حضور تعدادی از جودوکاران برتر دنیا بخصوص نفراتی که دارای رنکنیگ بالایی بوده و از مدعیان کسب مدال در المپیک هستند مزید برعلت شد تا رقابتهای جذاب و دیدنی را شاهد باشیم که خدا را شکر هر دو نماینده کشورمان نمایش خوبی داشتند. 

وی در خصوص عملکرد جواد محجوب هم گفت: محجوب مبارزات بسیار خوبی را به تصویر کشید و بدون شک شایسته کسب مدال طلا بود که اگر  یک لحظه غفلت نمی کرد و مبارزه نهایی با حریف سوئدی شرابط عادی خود را دنبال می کرد رسیدن به آن دور از دسترس نبود. 

مربی اختصاصی محجوب ادامه داد: محجوب پیش از این مسابقات دوبار به سید جلال تاجیک باخته بود ، قربانوف ازبک هم سه بار محجوب را شکست داده بود که هر دو حریف را به خوبی از پیش رو برداشت. نماینده لیتوانی را هم با رنکنیگ ۱۷ را ایپون کرد 

خسروی نژاد با اشاره به اینکه محجوب توان کسب مدال المپیک را دارد افزود: بارها و بارها به توانایی های جواد اشاره کرده بودم ولی کسی توجهی نکرده بود. خیلی ها عنوان می کردند که جواد جودوکار ۵ دقیقه ای نیست ولی در همین تفلیس نشان داد از قدرت بدنی خوبی برخوردار است و در سه مبارزه ۵ دقیقه جانانه مبارزه کرد. 

وی در مورد سعید ملایی هم گفت: سعید در اردوی مشترک قبل از مسابقات عالی بود و خیلی خوب تمرین کرد. در مبارزه نخست حریف آذری با با ضربه فنی شکست داد و در برابر جودوکار گرجی الاصل تیم یونان اگر غالگیر نمی شد می توانست به مدال دست پیدا کند. 

مربی تیم ملی در مورد حضور پزشک ، بدنساز و روانشناس در کنار مربیان تیم ملی هم گفت: در شرایط فعلی نیاز اصلی جواد پزشک است که اگر به کادر فنی ملحق شود می توانیم روند کار را به خوبی پیش ببریم. کارهای بدنسازی را نیز خودم دنبال می کنم. 

خسروی نژاد در پایان با اشاره به حضور در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: در مدت زمان باقی مانده تا حضور در این دوره از رقابتها در تلاشیم که محجوب ریکاوری خوبی داشته باشد تا با کسب مدال در تاشکند بتوانیم شرایط خوبی برای حضور در المپیک داشته باشیم و در ادامه کار برنامه های خود را برای کسب مدال در ریو طراحی و اجرا کنیم. 

کد خبر 3588105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha