۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۴۶

رئیس هیئت فوتبال اردبیل:

تبعیض در فوتبال اردبیل جایگاه ندارد

تبعیض در فوتبال اردبیل جایگاه ندارد

اردبیل – رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تبعیض در فوتبال استان و در بین شهرستان‌ها جایگاهی ندارد و هیئت فوتبال تمامی شهرستان‌ها را به یک چشم می‌بیند.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش شامگاه دوشنبه در جمع داوران فوتبال اردبیل تصریح کرد: هیئت فوتبال طی سال‌های اخیر تلاش خود را برای احیا و فعال‌سازی هیئت‌های شهرستانی ترتیب داده و با این وجود برخی افراد به قوانین توجه ندارند.

وی با اشاره به مشکلات تعیین رئیس هیئت شهرستان اردبیل اضافه کرد: پنج ماه بعد از ابلاغ حکم از سوی هیئت فوتبال استان حتی یک مسابقه توسط هیئت شهرستان برگزار نشده بود و ما ۱۵ فقره نامه ارسال و درخواست برگزاری مسابقه کردیم.

رئیس هیئت فوتبال استان تأکید کرد: حتی در نامه‌ها عنوان شد اگر به سوابق نیاز دارند می‌توانند به هیئت استان مراجعه کنند و سوابق را دریافت کرده نسبت به برگزاری بازی‌ها اقدام کنند.

نوتاش با اشاره به اینکه فردی به عنوان رئیس هیئت معرفی شد که اصلاً هیئت فوتبال استان را قبول نداشت، تأکید کرد: تمامی نامه‌ها و مکاتبات ما بی‌جواب مانده و ما نمی‌توانیم از افراد فاقد صلاحیت که حتی هیئت فوتبال را قبول ندارند دفاع و آن‌ها را تائید کنیم.

وی عدم تائید چنین فردی را برابر با دفاع از جامعه فوتبال استان دانست و تأکید کرد: هیئت فوتبال استان آماده است افراد صلاحیت‌دار پیشنهادی را بررسی و نسبت به صدور حکم ابلاغ رئیس هیئت شهرستان اردبیل اقدام کند.

رئیس هیئت فوتبال استان از داوران فوتبال خواستار معرفی نامزدهای پیشنهادی خود شد و افزود: در صورتی که فرد خصوصیات مندرج در اساسنامه را داشته باشد هیچ مانعی برای فعالیت نخواهد داشت.

 

کد خبر 3596307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha