۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۰۶

فرماندار شهرستان دره شهر خبر داد:

تمامی راه های ارتباطی شهرستان دره شهر باز است

تمامی راه های ارتباطی شهرستان دره شهر باز است

ایلام-فرماندار شهرستان دره شهر گفت: با توجه به وقوع سیل و قطع شدن چند مسیر ارتباطی، هم اکنون تمامی راه های ارتباطی شهرستان دره شهر باز است.

خیرالله گراوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خسارات سیلابهای ناشی از بارندگی های اخیر شهرستان به راه های ارتباطی برون شهری، روستایی و بین مزارع همچنین ابنیه فنی و پلهای ارتباطی، گفت: هم اکنون تمامی محورهای شهرستان باز بوده و تلاش در جهت ترمیم و بهسازی نقاط آسیب دیده ادامه دارد.

وی با اشاره به آمادگی ستاد بحران شهرستان، از آماده باش کلیه اعضای ستاد اعم از نیروی انسانی و ماشین آلات راهداری جهت مقابله با بحرانهای احتمالی خبر داد.

فرماندار دره شهر اظهار داشت: طی بازدید های که امروز از حوزه بخش مرکزی و شهر دره شهر( مناطق کشاورزی، روستایی، عشایری، راههای ارتباطی برون شهری، روستایی و داخل مزارع و ...) انجام شده حجم زیاد روان آبهای ناشی از بارندگی های اخیر باعث خساراتی به زیرساختهای روستایی، بخش کشاورزی، ابنیه فنی و مبلمان شهری شده که ارزیابی خسارت در این زمینه در دست بررسی است.

وی افزود: نقاط آسیب پذیر زیادی در سطح شهرستان جهت جلوگیری از بحرانهای احتمالی ناشی از بارندگی و وقوع سیل ساماندهی و رفع خطر شده است.

کد خبر 3598945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha