۹ مرداد ۱۳۸۵، ۱۳:۰۴

مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با " مهر" :

دوره جديدي را با مايلي كهن تجربه مي كنيم / ميرزاپور رضايتنامه ندارد

دوره جديدي را با مايلي كهن تجربه مي كنيم / ميرزاپور رضايتنامه ندارد

مدير عامل باشگاه فولاد خوزستان استفاده از مربي ايراني در راس كادر فني تيم فوتبال اين باشگاه را يك دوره تكميلي در روند حركتي اين باشگاه عنوان كرد.

مسعود رضائيان مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بيان اين مطلب به خبرنگار"مهر" افزود : باشگاه فولاد پس از سالها سرمايه گذاري بر روي استعدادهاي فوتبال خوزستان و استفاده از مربيان خارجي ، امسال با استفاده از مربيان ايراني استراتژي تازه اي را در پيش گرفته و دوره جديدي را تجربه مي كند كه در واقع اين مرحله تكميل كننده دوره قبل است .

رضائيان با بيان اينكه فولاد خوزستان مرحله جديدي را با مايلي كهن تجربه مي كند ، درباره هدفگذاري اين تيم را براي فصل جاري گفت : برداشتن قدمهاي محكم بمنظور زمينه سازي براي تكرار قهرماني در سالهاي آينده عمده ترين هدف فولاد در فصل جاري است و در اين راه با واقع بيني از تيم جوان فولاد انتظار خواهيم داشت .

مديرعامل باشگاه فولاد درمورد آغاز دورجديد تمرينات تيم فولاد خوزستان تصريح كرد : از ديروزتمرينات تيم فولاد زيرنظر آقاي مايلي كهن آغاز شد و قراراست از روز 18 مرداد به مدت 10 روز در هشتگرد كرج اردو بزنيم و اوايل شهريور نيز درتورنمنت چهارجانبه جام فولاد با حضور تيم هاي ذوب آهن اردبيل ، سپاهان و ذوب آهن اصفهان شركت خواهيم كرد تا خود را براي آغاز بازيهاي ليگ برتر آماده كنيم .

رضائيان در مورد وضعيت بازيكنان ملي پوش فصل گذشته فولاد گفت : بر اساس شنيده هاي ما ميرزاپوربا مسئولان استقلال اهواز به توافق رسيده ولي هنوز با باشگاه فولاد تسويه حساب نكرده و رضايت نامه ندارد . حسين كعبي هم به باشگاه الامارات پيوست و رضايتنامه او صادر شد . علوي هنوز مشكلاتي براي پيوستن به استقلال اهواز دارد و احتمال اينكه او به تيم پاس بپيوندد هم  وجود دارد . جلال كاملي مفرد هم ديروز با تيم فولاد تمرين كرد و به احتمال زياد فصل آينده هم در فولاد خواهد ماند . در مجموع امسال اكثر ملي پوشان ما را بازيكنان اميد و جوانان تشكيل مي دهند و قصد داريم با يك برنامه ريزي چهار ساله دوباره به بازيكن سازي در فوتبال كشور بپردازيم .

کد خبر 360286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha