۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰

علی آبادی در گفتگو با مهر:

میدان حساسی پیش روی سوریان است/ قاسمی می‌تواند خودش را ثابت کند

میدان حساسی پیش روی سوریان است/ قاسمی می‌تواند خودش را ثابت کند

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: سوریان با توجه به مسئولیت کسب سهمیه در مغولستان، میدان حساسی را پیش رو دارد.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار امیدواری به کسب دو سهمیه باقیمانده المپیک در گزینشی مغولستان اظهار داشت: سوریان یکی از پرافتخارترین کشتی گیران ایران و جهان است و مطمئنا تجربه زیادی از میادین مهم قبلی دارد، اما پیکارهای گزینشی مغولستان از حساسیت و فشار زیادی برای او برخوردار است. این فرنگی کار عنوان دار ایران باید شکست قبلی در قزاقستان را جبران کرده و این بار در مغولستان به سهمیه المپیک دست یابد که این مساله می تواند فشار روحی روانی زیادی را به او تحمیل کند.

وی تصریح کرد: رقابتهای گزینشی مغولستان به مراتب میدان راحت‌تری نسبت به گزینشی ترکیه است و مطمئنا کادر با همین ذهنیت، نمایندگان ایران را راهی میدان می کند.

نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ در خاتمه در خصوص نماینده سنگین وزن ایران نیز گفت: امیر قاسمی منجزی چند روز قبل از اعزام تیم جایگزین بشیر باباجانزاده شد و مطمئنا بر این واقعیت واقف است که کسب سهمیه در رقابتهای گزینشی مغولستان می تواند در سرنوشت و آینده او تاثیر زیادی داشته باشد. به همین دلیل او هم اکنون سرشار از انگیزه و انرژی است که امیدوارم بتواند با دست پر به ایران بازگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی گزینشی المپیک ریو از روز دوم تا پنجم اردیبهشت ماه به میزبانی اولانباتور مغولستان برگزار خواهد شد. در این مرحله که سومین مرحله گزینشی المپیک بعد از مسابقات جهانی آمریکا و گزینشی قاره‌ای است، سه نفر برتر هر وزن جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد که حمید سوریان و امیر قاسمی منجزی نمایندگان اوزان ۵۹ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران روز جمعه سوم اردیبهشت ماه، برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

کد خبر 3603608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha