۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۳۹

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ؛

شکست سنگین سپاهان برابر الاتحاد/ زردهای بحران زده حذف شدند

شکست سنگین سپاهان برابر الاتحاد/ زردهای بحران زده حذف شدند

تیم فوتبال سپاهان اصفهان که روزهای بحرانی را پشت می گذارد با شکست برابر نماینده عربستان از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان از گروه اول مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه قطر برگزار شد که در پایان تیم عربستانی به برتری ۴ بر صفر دست پیدا کرد تا سپاهان با توجه به نتایج دیدارهای گذشته از دور مسابقات حذف شود.

در این دیدار سپاهانی ها امیدوار بودند که با کسب سه امتیاز بتوانند اندک شانس صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارند اما در آخرین لحظات نیمه اول یک گل دریافت کردند و در نیمه دوم در شرایطی که قصد جبران داشتند این تیم الاتحاد بود که سه بار دیگر دروازه نماینده ایران را باز کرد.

زردپوشان اصفهانی که در لیگ برتر هم اوضاع خوبی ندارند با نتایج ضعیفی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند از دور مسابقات کنار رفتند. در این گروه تیم لوکوموتیو ازبکستان با ۹ امتیاز صدرنشین است و النصر امارات با ۸ امتیاز و الاتحاد عربستان با ۶ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. سپاهان هم با سه امتیاز در قعر جدول ماند.

کد خبر 3604344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha