۹ مرداد ۱۳۸۵، ۱۵:۰۲

طليعه ثمرات مقاومت در لبنان(10)/عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت طيف شيراز در گفتگو با مهر:

مسئول درجه اول خسارات جنگي در لبنان آمريكا و اسرائيل هستند

مسئول درجه اول خسارات جنگي در  لبنان آمريكا و اسرائيل هستند

محمد صادق خلفي مقصر درجه اول جنايات لبنان را آمريكا و اسرائيل دانست و گفت: آمريكا و اسرائيل با اهداف استعماري و استكباري خود مي خواهند اين مقاومت ها را در هم بشكنند.

خلفي عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت طيف شيراز در گفتگو با خبرنگار سياسي "مهر" مسئول خسارات جنگي در لبنان را آمريكا، اسرائيل، كشورهاي عربي و منطقه و سازمانهاي بين المللي و منطقه اي دانست و گفت: اين كشورها و سازمانها مي توانند فعاليت هايي را براي جلوگيري از اين جنايات انجام دهند، ولي متاسفانه اعتراضات خود را تنها به زبان محدود كرده اند.

وي با تاكيد بر اينكه اسرائيلي ها اين جنگ را با ارزيابي هاي غلطي آغاز كرده اند، اظهار داشت: به نظر مي رسد رژيم اشغالگر قدس تمايلي به ادامه جنگ ندارد، ولي نمي داند اكنون اين جنگ را چگونه تمامش كند كه آبروريزي نشود.

عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت طيف شيراز ادامه داد: كشورهاي غربي هم نمي خواهند به اين وضعيت ادامه دهند ولي نمي دانند با خفت و خاري ابدي كه برايشان باقي مي ماند چه كنند لذا آنان در صددند در وضعيتي اين جنايات را تمام كنند كه حداقل دستاوردي برايشان در بر داشته باشد.

خلفي اظهار داشت: اسرائيل و غربي ها در صددند در ذهن مردم اين موضوع را جا بيندازند كه پاسخ كوچكترين اعتراض به رژيم صهيونيستي كشته شدن زنان و كودكان بي گناه است و بدين وسيله مي خواهند عقبه مقاومت را از بين ببرند تا حزب الله ديگر در ميان مردم جايگاهي نداشته باشد.

وي در پايان در خصوص احتمال گسترده تر شدن ميدان جنگ در منطقه خاورميانه خاطرنشان كرد: اسرائيل اكنون در لبنان زمين گير شده است لذا توانايي جنگ در دو جبهه را در حال حاضر ندارد. 

کد خبر 360651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha