۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:

شهدا انقلاب و نظام را ماندگار و پابرجا نگه ‌داشته‌اند

شهدا انقلاب و نظام را ماندگار و پابرجا نگه ‌داشته‌اند

بوشهر - فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: شهدا انقلاب و نظام را ماندگار و پا برجا نگه ‌داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدتقی صفری صبح یکشنبه در دیدار با خانواده شهید معلم شهید عبدالرسول قادریان ضمن تجلیل از این خانواده، اظهار داشت: شهدا بالاترین جایگاه که همان جایگاه پیامبران الهی بوده نزد خداوند متعال را دارا هستند.

وی با تاکید بر اینکه در این زمان وانفسا به حال خود که گرفتار دنیا شده‌ایم افسوس بخوریم، ادامه داد: در این زمان اگر نسبت به شهدا و راهی که آنها پیش روی ما گذاشته‌اند کوتاهی کنیم و از فرمان امام خامنه‌ای کوچک‌ترین بی‌توجه‌ای داشته باشیم به امام و شهدا خیانت کرده‌ایم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه شهدا با قدرت معنوی بالایشان نهج‌‌البلاغه‌ای هستند برای مردم، گفت: ارتباط شهدا با خداومند متعال الهی، معنوی و معجزه‌آساست.

صفری با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی دارای استوانه‌های قوی است، تصریح کرد: ولایت فقیه، شهدا و مردم  استوانه‌های قوی انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا انقلاب و نظام را ماندگار و پا برجا نگه ‌داشته‌اند، گفت: اگر جوانان امروز به اوضاع داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی توجه داشته باشند به خوبی می‌دانند که روح شهدا، امام(ره) و خشنودی امام زمان(عج) بدرقه راه ماست.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: اگر نسبت به شهدا و راهی که آنها پیش روی ما گذاشته‌اند کوتاهی کنیم و از فرمان امام خامنه‌ای کوچک‌ترین بی‌توجه‌ای داشته باشیم به امام و شهدا خیانت کرده‌ایم.

کد خبر 3613292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha