۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳

مدیر عامل خدمات گمرکی آستارا خبر داد؛

کشف محموله ارز قاچاق به ارزش ۲ میلیون یورو در آستارا

کشف محموله ارز قاچاق به ارزش ۲ میلیون یورو در آستارا

آستارا - مدیر عامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا از کشف یک محموله ارز قاچاق به ارزش دو میلیون یورو از یک تبعه خارجی در گمرک این شهرستان خبر داد.

کیومرث مجلسی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کشف محموله ارز قاچاق در مرز آستارا اظهار کرد: ماموران انتظامات انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا به یک راننده و تبعه خارجی اهل کشور جمهوری آذربایجان در جریان ورود به کشور و شهر مرزی آستارا  مشکوک شده و هنگام بازرسی و خروج راننده مورد نظر از درب اصلی و اداری انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا، مبلغ دو میلیون یورو ارز خارجی قاچاق را از وی کشف کردند.

وی با بیان اینکه این محموله توسط راننده به طرز ماهرانه ای در ساک دستی و میان البسه ها جاسازی شده بود، افزود: محموله دو میلیون یورویی که معادل هشت میلیارد تومان است، به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مجلسی کشف محموله ارز قاچاق به این مقدار در گمرک  آستارا را بی سابقه خواند و با تقدیر از  پنج نفر از اعضای تیم انتظامات که موفق به شناسایی این محموله شدند، گفت: آموزش های ویژه مداوم برای تیم انتظامات و تاثیر گذاری آن باعث شد که پرسنل با هوشیاری کامل و به موقع به این کشف مهم دست یابند.

مدیر عامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با اشاره به اینکه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا دو سال متوالی است که به عنوان واحد نمونه کارگری در شهرستان مرزی آستارا انتخاب شده و این نشان دهنده وجود نیروهای با ایمان، پاکدست و امانتدار در این اداره است، اظهار کرد: پاک دستی و صداقت پیشگی کار پرسنل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا  است.

مجلسی تصریح کرد: قانون مداری و نظارت، لازمه فعالیت های گمرکی است و انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با تشدید اقدامات کنترلی خود، با هرگونه فعالیت قاچاق کالا و ارز با جدیت تمام مبارزه خواهد کرد.

کد خبر 3663502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha